علی مولوی: نزدیک به ۵۷ سال است که مرد عنکبوتی یا همان اسپایدرمن، یکی از ابرقهرمان‌های محبوب کمپانی ماروِل است.

ابر قهرمان نوجوان

همانطور که می‌دانید مرد عنکبوتی، داستان «پیتر پارکر»، نوجوانی است که بهصورت اتفاقی عنکبوتی او را میگزد و او به قدرتهایی خارقالعاده میدهد. از سال ۱۹۶۲ میلادی تا حالا، مرد عنکبوتی آنقدر محبوب بوده که شکلهای عجیبوغریبی از آن اقتباس شده؛ از مدل ژاپنیاش گرفته تا مدل لگوییاش!

انیمیشن سینمایی «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی»، ساختهی «باب پِریسکِتی»، «پیتر رَمزی» و «رادنی روثمَن» نیز یکی از همین انواع است. «فیل لُرد» و «رادنی روثمن»، داستان این انیمیشن را براساس کمیکهای مردعنکبوتی نوشتهی «استن لی» و کمیکهای «مایلز مورالِز» نوشتهی «سارا پیکِلی» نوشتهاند.

«مایلز گونزالو مورالز»، پسر مکزیکی نوجوانی است که عاشق مردعنکبوتی است. او را هم عنکبوتی عجیب و غریب نیش میزند و مایلز هم مثل مردعنکبوتی قدرتهای خارقالعادهای پیدا میکند، اما به کمکهای مردعنکبوتی نیاز دارد تا بتواند خودواقعی و قدرتهایش را درک کند.

این انیمیشن متفاوت که به سبک کتابهای کمیک ساخته شده، داستان رودررویی مایلز، مردعنکبوتی و چهار شخصیت دیگر عنکبوتی است که سرشار از لحظههای بامزه و درعین حال تراژیک است.

انیمیشن تازهی مردعنکبوتی محصول شرکتهای «کلمبیا پیکچرز»، «سونی پیکچرز انیمیشن» و «مارول اینترتینمنت»، پس از هفت سال سلطهی کمپانی دیزنی برروی این جایزه، توانست جایزهی بهترین انیمیشن بلند را از نود و یکمین مراسم جایزهی اسکار دریافت کند.

کد خبر 433911

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha