علی مولوی: اگر اهل بازی‌کردن و به‌خصوص بازی‌های موبایلی باشید، بازی‌های جورچین برایتان تازگی ندارد. حتماً انواع و اقسام آن‌ها را داشته‌اید، چون از بهترین بازی‌ها هستند و برای مواقع بی‌کاری و وقت‌هایی که می‌خواهید به ذهنتان آرامش دهید و کم‌تر فکر و خیال کنید، بهترین‌اند.

بازی با وودی!

به‌خصوص حتماً نسخه‌های مختلف کَندی‌کِراش را بازی کرده‌اید و نیازی به توضیح درباره‌ی این بازی‌ها نیست. البته اگر اهل این بازی‌ها هم نباشید، آن‌قدر دستور ساده‌ای دارند که دچار مشکل نمی‌شوید؛ فقط کافی است شکل‌های مثل هم را سه‌تاسه‌تا، چهارتاچهارتا یا پنج‌تاپنج‌تا کنار هم جور کنید و امتیاز بگیرید و گاهی هم لازم است موانع بازی در هرمرحله را از بین ببرید.

هم‌زمان با آغاز نمایش جهانی چهارمین قسمت انیمیشن محبوب و پرهوادار داستان اسباب‌بازی، کمپانی‌های انیمیشن‌سازی دیزنی و پیکسار با هم‌کاری بیگ‌فیش‌گیمز (Big Fish Games)، از شرکت‌های بزرگ و مشهور سازنده‌ی بازی‌های کامپیوتری و موبایلی، بازی توی‌استوری دراپ! (ToyStory Drop) را ساخته‌اند.

مراحل اصلی این بازی کاملاً مثل همه‌ی جورچین‌های دیگری است که می‌شناسید و دیده‌اید و فقط شکل‌های آن به نمادهای آشنای شخصیت‌های داستان اسباب‌بازی مثل ستاره‌ی کلانتر، کلاه‌گاوچران، سیاره، باتری، دوربین و... درآمده‌اند. حتی مثل همه‌ی جورچین‌های دیگر می‌توانید با چهارتاچهارتا و پنج‌تاپنج‌تا جورکردن نمادها، موشک، بمب و چیزهای دیگر بسازید که بتوانید بخش‌های مشکل بازی را بترکانید!

اما مهم‌ترین لطف این بازی، هم‌بازی‌شدن با شخصیت‌های انیمیشن‌های داستان اسباب‌بازی است. تمام مراحل این بازی به بخشی از انیمیشن‌های داستان اسباب‌بازی مرتبط است و همان خط‌های داستانی را دنبال می‌کند. در تمام مراحل هم وودی در بالای صفحه‌ی موبایلتان ایستاده و بازی‌کردن شما را تماشا می‌کند و با شما همراه می‌شود. حتی وقتی فقط چند حرکت برایتان باقی مانده و شما هنوز آن مرحله را تمام نکرده‌اید، با ترس و لرز به شما و صفحه‌ی بازی نگاه می‌کند و از شما می‌خواهد مراقب باشید. بقیه‌ی شخصیت‌ها هم در مراحل گوناگون بازی با شما ارتباط برقرار می‌کنند و از شما برای حل مشکلشان کمک می‌خواهند.

مراحل ابتدایی این بازی کاملاً ساده‌اند و شاید تصور کنید با یک بازی کاملاً کودکانه سروکار دارید. اما مراحل ابتدایی فقط آموزش بخش‌های مختلف بازی‌اند و به‌مرور هرچه به مراحل بالاتر برسید، آن‌قدر سخت و نفس‌گیر می‌شود که به این راحتی‌ها هم نمی‌توانید از آن‌ها عبور کنید و ممکن است مدت‌ها اعصابتان را خرد کنند!

گفتنی است بازی توی‌استوری‌دراپ در گوگل‌پِلِی بیش از یک‌میلیون‌بار دانلود شده و از ۸۰هزار و ۲۷۱ رأی کاربران، امتیاز ۴/۵ از ۵ را به‌دست آورده و در اپ‌استور هم امتیاز بالای ۴/۸ را دارد.

کد خبر 460991

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha