مهدی اسماعیل پور-خبرنگار:تهرانسر به محله فوتبالیست‌ها تبدیل شده است و در سال‌های اخیر تعداد زیادی از بازیکنان تیم‌های نفت تهران، راه‌آهن، پیکان و سایپا خانه و زندگی‌شان را به این محله آورده‌اند

حمیدرضا طاهرخانی

و حتی بعد از اینکه راهی تیم‌های دیگر شدند، باز هم به سکونت و زندگی‌شان در تهرانسر ادامه دادند.

یکی از این بازیکنان «حمیدرضا طاهرخانی» بازیکن ۱۹ساله سپیدرود رشت و تیم‌ملی امید است. این بازیکن جوان‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه پرسپولیس در لیگ برتر بود، از روزی که سرنوشت و فوتبال مسیرش را از تاکستان قزوین به تهران تغییر داد در تهرانسر زندگی می‌کند.

فوتبالیست جوان تاکستانی سال ۱۳۹۴ یعنی زمانی که فقط ۱۷ سال داشت به تهران آمد و ساکن محله تهرانسر شد. طاهرخانی درباره حضورش در تهران و در باشگاه پرسپولیس به همشهری محله می‌گوید: «بازیکن تیم جوانان آراد تاکستان بودم که در تهران یک بازی دوستانه با جوانان پرسپولیس داشتیم. در آن مسابقه عملکرد خیلی خوبی داشتم و انگیزه‌ام زیاد بود.

همین موضوع باعث شد تا مربیان تیم حریف بازی‌ام را پسند کنند و من را برای جوانان پرسپولیس بردارند. وقتی به تهران آمدم دنبال محله مناسبی برای زندگی بودم که هم شرایط خوبی داشته باشد و هم به محل تمریناتم نزدیک باشد. با مشورت و پرس‌وجویی که از اطرافیان و دوستان داشتم به تهرانسر آمدم و حدود ۳ سال است که در این محله هستم.»

  •   محله‌ای خوب برای زندگی 

حمیدرضا از زندگی در تهرانسر راضی است و کلاً غرب تهران را دوست دارد. او می‌گوید: «محله خوبی دارم و از زندگی در تهرانسر راضی هستم. کلاً غرب تهران را دوست دارم. این سمت تهران محله‌های خوبی برای زندگی دارد و ساختارش مدرن‌تر است. امکانات و موقعیت تهرانسر هم که از محله‌های خوب غرب تهران است می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی کند. 
قرارگرفتن این محله بین بزرگراه‌ها باعث شده تا رفت‌وآمد به جاهای مختلف تهران راحت‌تر و سریع‌تر باشد.

غیر از بیمارستان مجهز تقریباً هر آنچه برای زندگی در یک محله لازم است در تهرانسر وجود دارد. یک درمانگاه مجهز دارد و چند سالی است که دارند در آنجا یک بیمارستان می‌سازند. از اینها مهم‌تر، مردم و همسایه‌های خوبی در محله دارم. از همان روز اول که جوان گمنام ۱۷ ساله‌ای بودم تا امروز که شناخته شده‌ام، همیشه از مردم و همسایه‌ها احترام و مهربانی و خوشرفتاری دیده‌ام. یکی از دلایل مهمی که زندگی در تهرانسر را دوست دارم همین همسایه‌ها و هم‌محله‌ای‌های خوب هستند.»

  • محله پرسپولیسی‌ها 

فوتبالیست جوان لیگ برتری که تا ۱۹ سالگی، ۲ قهرمانی در لیگ برتر و ۲ قهرمانی در سوپرجام با پرسپولیس و همچنین حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را با این تیم تجربه کرده و در میدان مسابقه با ستاره بزرگی چون ژاوی هرناندز سرشاخ شده می‌گوید: «همه همسایه‌های ما خوب هستند؛ چه استقلالی و چه پرسپولیسی و همیشه از آنها احترام دیده‌ام. اما خب مثل همه محله‌ها در تهرانسر هم تعداد پرسپولیسی‌ها بیشتر است. چند تا از بچه‌های تیم پرسپولیس مثل علیرضا بیرانوند، وحید امیری و مهدی شیری هم در این محله سکونت دارند تا جمع قرمزها در تهرانسر جمع باشد. اینجا هم مثل همیشه تعداد پرسپولیسی‌ها بیشتر است.»

  • ​​​​​​ این محله پر از استعداد است

طاهرخانی به دلیل مشغله‌ کاری و حضور در تمرینات و مسابقات و اردوهای تیم پرسپولیس و تیم‌های ملی جوانان و امید فرصت نکرده با بچه‌محل‌هایش پا به توپ شود اما بازی آنها را دیده و از استعداد بالای آنها می‌گوید: «فوتبال بازی کردن بچه‌های تهرانسر را دیده‌ام. بین آنها استعدادهای خوبی وجود دارد، آنها می‌توانند فوتبالیست‌های بزرگی شوند. خیلی دوست دارم یک روز فرصت شود و با آنها فوتبال بازی کنم، اما مشغله‌کاری از یک طرف و تعهدی که در فوتبال حرفه‌ای دارم چنین اجازه‌ای به من نمی‌دهد. امکانات ورزشی به‌خصوص زمین‌های فوتبال محله هم خوب است و چند زمین فوتبال چمن مصنوعی در بلوار اصلی و بلوار گلها داریم.»​​​​​​

کد خبر 430924

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار زیر پوست شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha