خبر > قالی تولیدی یک شرکت ایرانی با طرحی به‌نام آذرخش، در بخش طراحی قالی‌های فوق مدرن در نمایشگاه دموتکس ٢٠١٩ آلمان جایزه‌ی اول را به‌دست آورد.

«آذرخش» اول شد!

آلاله نیرومند، آذرخش را حدود سه ‌سال پیش با الهام از حالت گدازه‌های آتش و شوق درونی و رنگارنگ آن، طراحی کرده است.

امسال ۲۳۳ فرش از ۱۵ کشور برای شرکت در بخش مسابقه‌ی این نمایشگاه عرضه شده بودند که ۲۴ فرش برتر به جشنواره راه‌یافتند. قالی ایرانی با طرح آذرخش نیز توانست در میان هشت اثر برگزیده قرار بگیرد. گفتنی است که دموتکس ۲۰۱۹ با شعار «خلاقیت و ارتباط» (CREATE'N'CONNECT) برگزار شد.

این نمایشگاه در هشت بخشِ «آزاد»، «فوق مدرن»، «لوکس»، «سنتی»، «بافته‌های فاقد پرز»، «مجموعه‌ای»، «چیدمان (دکوراسیون) داخلی» و «بهترین فرش از نظر ارتباط با مشتری و سلیقه‌ی مشتری» فرش‌های برگزیده را انتخاب و به شرکت‌های پدیدآورنده‌ی فرش‌های برگزیده جوایزی اهدا می‌کند.

«دموتکس» نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی مخصوص فرش و دکوراسیون داخلی است که از ۱۴ سال پیش، در ابتدای سال میلادی با هدف معرفی و شناخت شرکت‌ها و کشورهای برتر تولید کننده‌ی فرش در هانوفر آلمان برگزار می‌شود.

داوران نمایشگاه دموتکس، فرش‌ها را با معیارهایی مانندِ مفهوم طرح، خصوصیات اصلی اثر مثل رنگ، ترکیب‌بندی و ساختار، جنس و کیفیت، پایداری محصول و نام تجاری بررسی می‌کنند.

 آلاله نیرومند از تصویرگران همکار نشریه‌ی دوچرخه است و اهالی دوچرخه این موفقیت را صمیمانه به او تبریک می‌گویند.

کد خبر 430678

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha