همشهری آنلاین: رییس مجلس در باره عملکرد شهرداری تهران در روزهای اخیر گفت: بنده از شخص آقای قالیباف و همکاران ایشان تشکر می کنم؛

در چند شب گذشته با ایشان تلفنی صحبت می‌کردم و از دقت و مراقبت ایشان بر اوضاع شهر آگاه هستم.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، غلامعلی حدادعادل در نشست خبری روز سه شنبه 18 دی ماه خود افزود: طبیعی است که در این برف سنگین مشکلاتی پیش می آید ولی به هر حال ما شاهد هستیم که معابر حکایت از پوشش شهرداری برای کاهش مشکلات داشت.

حداد عادل در خصوص مسائل بین شهرداری و دولت گفت: تلاش ما به عنوان مجلس این است که تفاهم بیشتری را ایجاد نماییم و با هماهنگی بیشتر قضایایی مانند قطار هوایی ازطریق کارشناسی به نتیجه برسد و مترو هم انشاء ا... با سرعت بیشتری به پیش برود.

وی خاطرنشان ساخت: احساس عمومی مردم این است که تهران نسبتاً خوب اداره می شود و این به معنای این نیست که مشکلاتی وجودندارد و همه بدون عیب هستند و باید در فضای دوستانه و با تفاهم باهم همکاری نماییم .

حدادعادل: انتخابات مجلس عرصه اعمال اراده ملی است

رییس مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس را عرصه اعمال اراده ملی و تجلی حاکمیت ملی و نمایش مردم سالاری دینی دانست.
 
وی با تاکید بر اهمیت انتخابات مجلس خاطرنشان کرد: انتخابات مجلس یکی از گذرگاه های حساس و سرنوشت ساز برای یک کشور است و عرصه اعمال اراده ملی و تجلی حاکمیت ملی و نمایش مردم سالاری دینی است.

 افتخار می کنیم که در کشورمان رای مردم واقعیت دارد

وی ادامه داد: ما حاکمیت مردم بر کشور را از دستاوردهای اصلی انقلاب اسلامی خودمان می دانیم و وظیفه داریم از آن پاسداری کنیم. ما افتخار می کنیم که در کشورمان رای مردم واقعیت دارد و حضور مردم را در انتخابات و مردم سالاری را در کشور هم از جهت ثبات و امنیت داخلی و همبستگی ملی و هم از جهت عزت کشور و امنیت کشور در عرصه بین المللی موثر می دانیم.

رئیس مجلس متذکر شد: با توجه به این نکات انتظار ما این است که انتخابات به بهترین شکل برگزار شود و مجریان و ناظران انتخابات به قانون عمل کنند. بهترین راه برای برگزاری صحیح انتخابات، رعایت قانون است و این ضابطه ای است که ما در انتخابات شوراها هم بر آن تاکید کردیم. در انتخابات شوراها مجلس نقش نظارتی داشت و ما قانون را مبنای عمل قرار دادیم و فکر می کنیم در انتخابات مجلس هم وزارت کشور و شورای نگهبان باید قانون را مبنای عمل خودشان قرار دهند و صیانت از آرای مردم باید در درجه اول اهمیت قرار داشته باشد.

حدادعادل تاکید کرد: همه ما باید توجه کنیم که وظیفه ما برگزاری صحیح و قانونی انتخابات است و نتیجه انتخابات را مردم رقم می زنند.

وی افزود: باید انتظار داشته باشیم افراد صاحب صلاحیت برای خدمت وارد میدان شوند و افرادی هم که خودشان می دانند واجد صلاحیت نیستند و مقدمات لازم را برای این مسئولیت ندارند، داوطلب نشوند و برای خودشان و دیگران زحمت ایجاد نکنند.

رئیس مجلس گفت: احزاب و تشکل ها هم باید در درجه اول تلاششان ایجاد یک فضای پرشور و نشاط و سرشار از آگاهی برای برگزار شدن یک انتخابات باشکوه باشد و در درجه دوم بیان برنامه های خود و دفاع از نامزدهایشان بصورت ایجابی و مثبت و خودداری از تخریب دیگران.

وی افزود: رسانه ها هم باید در همین مسیر حرکت کنند و انتظار ما از رسانه ها این است که به مسایل عمده و اصلی توجه کنند و با تمرکز بر روی مسایل جزیی و اشکالاتی که ممکن است در هر کار وسیعی پیدا شود، فضای انتخاباتی را آشفته نکنند.

حدادعادل اظهار داشت: امیدواریم شاهد انتخابات مجلس هشتم به عنوان یک انتخابات باشکوه، آزادانه و منطبق بر موازین قانونی باشیم و مجلسی داشته باشیم که بتواند در خدمت کشور، مردم، اسلام و انقلاب اسلامی باشد.

 رییس مجلس: سر محبوبیت ایران، حق طلبی، عدالت خواهی و صداقت است

 حداد عادل تصریح کرد: سر محبوبیت ایران در منطقه و در میان ملت های مسلمان، نه ثروت، نه قدرت و نه سیاست بازی، بلکه حق طلبی، عدالت خواهی و صداقت ایران است.

 غلامعلی حداد عادل در ادامه نشست خبری روز سه شنبه خود در پاسخ به سوال خبرنگار خانه ملت که پرسید برخی از رسانه های غربی هدف از سفر بوش به منطقه را منزوی کردن ایران القاء می کنند، آیا آمریکا قادر است در مناسبات میان ایران و همسایگان عربی اش خدشه وارد کند، گفت: اگر آقای بوش به چنین هدفی به منطقه سفر می کنند که ظاهرا همانطور که اعلام شده با چنین هدفی این سفر صورت می گیرد باید مطمئن باشند که ایران با اینگونه اقدامات منزوی نخواهد شد.

وی افزود: سر قدرتمندی و نفوذ ایران در منطقه نه ثروت است، نه قدرت است و نه سیاست بازی بلکه سر محبوبیت ایران در میان ملت های مسلمان حق طلبی، عدالت خواهی و صداقت ایران است که همه اینها برگرفته از تعالیم اسلامی و انقلاب اسلامی است.

رئیس مجلس تاکید کرد: با سفر به منطقه نمی توان با این خصوصیات مقابله کرد و ما مطمئنیم که سفر رئیس جمهور آمریکا مادام که آمریکایی ها بر پشتیبانی بی قید و شرط از جنایات صهیونیست ها ادامه می دهند هیچگونه نتیجه دراز مدتی در برنخواهد داشت ولو اینکه بخواهند با تبلیغات آن را مثبت جلوه دهند.

وی ادامه داد: به علاوه این نشان می دهد که آمریکایی ها علیرغم اینکه گاهی اظهار تمایل به بهبود روابط با ایران می کنند اما دست از خصومت با ایران برنمی دارند و این هم یک تناقض و تضادی میان گفتار و رفتار آمریکایی ها است.

مهندسی فرهنگی فقط با افزایش بودجه تامین نمی شود

رئیس مجلس در ادامه نشست خبری خود در پاسخ به خبرنگاری که پرسید رهبر معظم انقلاب بر ضرورت مهندسی فرهنگی تاکید داشتند اما دولت با این استدلال که بسیاری از دستگاه ها تحت مدیریت دولت نیستند بودجه بعضی از دستگاه های فرهنگی را کاهش داده، آیا این مساله بر حوزه اختیارات رئیس جمهور هست یا خیر؟ گفت: قطعا در زمینه بودجه دستگاه هایی که تحت نظارت مقام معظم رهبری هستند، هر بودجه ای که به مجلس پیشنهاد شود باید نظر رهبری در آن ملحوظ شود و دولت هم بر این جهت تاکید دارد اما در مورد سایر دستگاه ها وظیفه دولت پیشنهاد، تدوین و تقدیم بودجه به مجلس است. مجلس هم بررسی می کند و کار کارشناسی انجام می دهد. دلایل دولت را هم می شنود و اگر به این نتیجه رسید که دولت حق دارد به پیشنهاد دولت رای می دهد و اگر نتایج بحث ها این بود که در پیشنهاد دولت تغییری ایجاد شود، دست مجلس در این تغییر باز است. بنابراین هنوز زود است که درباره بودجه دستگاه های فرهنگی اظهار نظر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مهندسی فرهنگی را نباید در بودجه خلاصه کرد. مهندسی فرهنگی یک مفهوم نرم افزاری بسیار مهمتر و ظریف تر از آن است که فقط تصور شود با افزایش بودجه می توان آن را تامین کرد.

ایران همواره اعتقاد خود به صلح و خودداری از درگیری را نشان داده است

رئیس مجلس در پاسخ به سوالی در خصوص بیانیه وزارت دفاع آمریکا که در آن مدعی اقدامات تحریک آمیز قایق های ایرانی علیه ناوهای آمریکایی شده است، اظهار داشت: اگر کسی بخواهد مدعی دخالت غیر شود ایران است. آمریکایی ها از چندین هزار کیلومتر آن طرف تر سال هاست که ناوهای جنگی شان را در خلیج فارس مستقر کرده اند و ما همسایه طبیعی این دریا و این آبراه هستیم. همواره هم اعتقاد خودمان را به صلح و خودداری از درگیری و تشنج نشان داده ایم و تصور می کنم هیاهویی که رسانه های آمریکایی براه انداخته اند جزیی از همان جنگ روانی و تبلیغاتی است که همواره علیه جمهوری اسلامی ایران برپا می کنند.

مجلس پیگیر به نتیجه رساندن تحقیق و تفحص هاست

حدادعادل در خصوص قرائت گزارش های تحقیق و تفحص در صحن علنی در چند ماه باقیمانده از عمر مجلس هفتم گفت: در مورد تحقیق و تفحص ها که یکی از کارکردهای نظارتی مجلس است ما پیگیری های لازم را برای به نتیجه رساندن این تحقیق و تفحص ها انجام می دهیم. از جمله تحقیق و تفحص از قوه قضاییه مدتی است که به این قوه ارسال شده و ما خواسته ایم که اگر قوه قضاییه توضیحاتی دارد قبل از قرائت گزارش در مجلس ارائه کنند. این برای آن است که اگر اطلاعاتی کهنه بوده و تحولی حاصل شده گزارش واقع بینانه تر باشد. در عین حال که استقلال مجلس هم همواره مورد نظر ما هست.

وی افزود: در مورد سایر تحقیق و تفحص ها ما تلاش می کنیم آن تحقیق و تفحص هایی که کارش در مجلس به انجام رسیده قبل از پایان دوره در مجلس خوانده شود و به اطلاع مردم برسد و به این وظیفه نظارتی عمل شود.

نماینده باید دید کلان، ملی و جهانی داشته باشد

رئیس مجلس در خصوص تبلیغات و وعده های غیرقابل تحقق برخی از نامزدهای انتخابات مجلس در شهرستان های کوچک، تصریح کرد: از اول مشروطیت یعنی از 101 سال پیش که مجلس در ایران تاسیس شد توقع مردم از نمایندگان بیشتر رفع مشکلات اجرایی و رسیدگی به اوضاع محلی و منطقه ای بوده است. این توقع روز به روز بیشتر شده و به عقیده بنده سنگینی رسیدگی به مشکلات اجرایی باعث شده کفه قانونگذاری در مجلس قدری سبک شود.

وی افزود: وظیفه اصلی نمایندگان قانونگذاری است و نماینده باید دید کلان، ملی و جهانی داشته باشد. نماینده باید بتواند تحولات 20 تا 50 سال آینده جهان را پیش بینی کند و در وضع قوانین کشور را به جانب یک آینده مناسبی هدایت کند ولی شما می بینید که خیلی از مردم برای مشکلات شخصی شان به نمایندگان رجوع می کنند.

رئیس مجلس خاطرنشان کرد: خود نمایندگان هم هنگام داوطلب شدن قول هایی به مردم می دهند که در اختیار آنها نیست و چه بسا که چون مبتنی بر آگاهی از برنامه های دولت هم نیست اصلا به مصلحت نباشد. این طور قول ها دو ضرر دارد یکی اینکه اگر این قول ها اجرا نشود مردم را به نظام بدبین می کند دوم اینکه نماینده برای عمل کردن این وعده ها بعدا مرتب به دستگاه های اجرایی فشار می آورد و کار از روال منطقی خارج می شود. خوب است همه داوطلبان ورود به مجلس به این نصیحت حکیمانه مقام معظم رهبری توجه کنند و اگر می خواهند وعده ای به مردم بدهند این وعده در چارچوب وظایف نمایندگی و مسئولیت ها و جایگاه مجلس در قانون اساسی باشد و نه بیش از آن.

آماده هستم در هر سنگری که انقلاب اقتضا کند خدمت کنم

رئیس مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی شنیده ها حاکی است احتمالی دارد پست دیگری به شما پیشنهاد شود و آیا شما برای شرکت در انتخابات تصمیم گرفته اید و از شخصیت های با نفود برای شرکت در انتخابات دعوت می کنید، تصریح کرد: هر شخصیتی که تصور می کند می تواند با حضور در مجلس به کشور خدمت کند، خودش را نامزد انتخابات کند و آقایانی مثل لاریجانی و ولایتی که نام بردید اگر خودشان موافق شرکت در انتخابات مجلس باشند قطعا حضورشان بر قوت مجلس خواهد افزود و هنوز هم مذاکرات و رایزنی ها برای تهیه یک فهرست نهایی از اصولگرایان ادامه دارد و امیدواریم این تلاش ها به یک نتیجه قابل قبولی برای مردمی که در دوره های گذشته به اصولگرایان رای داده اند و برای کل کشور برسد.

وی ادامه داد: خود من هم براساس تعهدی که نسبت به مردم و کشور دارم، مختصر آبرویی که خداوند به من داده را به عنوان وی ادامه داد: خود من هم براساس تعهدی که نسبت مردم و کشور دارم، مختصرا آبرویی که خداوند به من داده را به عنوان یک سرمایه مهم به دست می گیرم و آماده هستم در هر سنگری که این انقلاب اقتضا کند خدمت کنم.

حدادعادل تاکید کرد: سمت دیگری به من پیشنهاد نشده و اینها شایعه است.

به هر حال امیدوارم در مجلس یا هر جای دیگری بتوانم خدمتگزار مردم باشم.

رئیس مجلس در خصوص جبهه متحد اصولگرایان گفت: ساز و کار هماهنگی میان اصولگرایان همین گروه یازده نفره موسوم به جبهه متحد اصولگرایان است و این ساز و کار تغییری نخواهد کرد. توصیه ای که من در مصاحبه با خبرگزاری فارس کردم این بود که ملاک برای انتخاب اسامی و داوطلبان صلاحیت افراد و اصولگرایی باشد نه اینکه تشکل ها بدون رعایت ضوابط، سهم بخواهند.

وی افزود: اگر این ملاک رعایت شود که من قویا امیدوارم این چنین باشد در آن صورت چتر اصولگرایی به طور طبیعی باز می شود و انتظار است که نتیجه تلاش اصولگرایان در تهران و شهرستان ها معرفی افرادی باشد که حقیقتا اصولگرایی را در اندیشه و عمل به نمایش بگذارند.

 در بررسی و تصویب بودجه، نظارت مجلس باید تثبیت و تحکیم شود

حدادعادل در پاسخ به خبرنگاری که پرسید شما تا چه حد موافق چارچوب جدید بودجه هستید، تصریح کرد: در اینکه شکل قبلی لایحه بودجه اشکالاتی داشته ما همه اتفاق نظر داریم. هم مجلس معتقد به پالایش و پیرایش در شکل لایحه بودجه است و هم دولت، ما خواهان شفافیت بیشتر بودجه هستیم و خواهان بودجه ای هستیم که مسئولیت در آن مشخص شده باشد.

وی افزود: ما وجود تبصره های مفصل که طبیعت یک ساله ندارد را در قانون بودجه منطقی نمی دانیم و معتقدیم آنچه جنبه قانون دائمی دارد باید جداگانه به مجلس تقدیم شود.

همچنین معتقدیم باید بررسی و تصویب بودجه به شکلی باشد که نظارت مجلس تثبیت و تحکیم شود. اختیارات کمیسیون ها محفوظ باشد و اعمال نظارت از جانب دیوان محاسبات ممکن باشد. اینها اصولی است که ما و دولت بر آن تاکید داریم.

رئیس مجلس با بیان اینکه موازین قانونی در بودجه باید رعایت شود، خاطرنشان کرد: در قانون اساسی وظیفه دولت تهیه و تدوین بودجه است. در همین قانون اساسی بررسی و تصویب بودجه وظیفه مجلس است. بودجه یک فرایندی است که از دولت شروع می شود و در مجلس به پایان می رسد. دولت وظیفه خود را انجام داده و بودجه با تقدیم به مجلس کلید خورده است.

حدادعادل ادامه داد: حالا نوبت مجلس است که پیشنهادات دولت را بررسی کند و ببیند این پیشنهادات آیا منطبق بر این اصول مورد تفاهم میان مجلس و دولت هست یا نه. مجلس در بررسی پیشنهادات دولت کار کارشناسی می کند. حال اگر این کار کارشناسی به موافقت با دولت منجر شد چه بهتر ولی اگر مجلس به نظر مستقلی رسید، نظر مستقل خودش را عمل می کند. در هر حال روزهای آینده مجلس برای شما خبرهای زیادی از بررسی بودجه خواهد داشت.

وی گفت: امیدواریم با این تحولی که دولت در شکل لایحه بودجه ایجاد کرده، بودجه هم صحیح تر و هم سریع تر به تصویب برسد و به سود کشور باشد.

رئیس مجلس در پاسخ به خبرنگاری که ارزیابی وی را از سخنان رئیس جمهور مبنی بر اینکه اگر وزیران به کمیسیون ها مراجعه کردند به آنها اجازه ورود داده نشود جویا شد، گفت: در این که در زمان بررسی بودجه فضای پر ترددی در مجلس و کمیسیون ها حاکم می شود شکی وجود ندارد. زیرا بسیاری از کارشناسان بدون هماهنگی با مقامات بالا دست خود به مجلس مراجعه کرده و به چانه زنی می پردازند. بنابراین اگر کسی این مراجعات را ببیند تصدیق خواهد کرد که شیوه صحیح بررسی بودجه این نیست. البته اگر مجلس لازم بداند از کارشناسان و مسئولان نظر آنها را خواهد خواست.

وی افزود: تاکید رئیس جمهور بر این مساله فقط برای هماهنگی بیشتر میان اجزای داخلی دولت است در عین اینکه قطعا مانع از استقلال مجلس نیز خواهد شد.

 توصیه رئیس مجلس به مداحان

رئیس مجلس در ارتباط با برخی آئین  و سنت ها در محرم و انتقاد مراجع تقلید گفت: مراسم محرم مانند سایر  مراسم دینی و آیینی با سنت هایی همراه است که با خصلت اجتماعی در طول تاریخ شکل می گیرد. این سنت ها مانند ظرفی است که پیامی را با خود حمل می نماید بنابراین اصل سنت های دینی و از جمله سنت های عزاداری محرم باید محفوظ بماند ولی نباید به شکلی منحرف شود که پیام اصلی عاشورا را تحت الشعاع قرار دهد.

حداد عادل تصریح کرد: سفارش مراجع عظام برای این است که ظواهر سنت ها مانع انتقال پیام اصلی عاشورا نشود

وی افزود: گاهی اوقات توجه به گردش علامت بیشتر از توجه به اصل عاشورا می باشد. این مسائل باعث انحراف است؛ گاهی در اشعاری که می خوانند انحرافات و غلوهایی است و یا کلمات و پیام هایی است که مناسب شان ائمه نمی باشد. تصور من این است که با تذکراتی که مراجع در قم داده اند به تدریج وضعیت مداحی و برگزاری مراسم اصلاح می شود.

رییس مجلس ادامه داد: توصیه من این است که مداحان به مراسم عزاداری که در ایام فاطمیه و محرم در حضور مقام معظم رهبری برگزار می شود به عنوان یک الگوی مطلوب توجه نمایند؛ یعنی نوع اشعار و عزاداری که در حضور مقام معظم رهبری برگزار می شود می تواند به عنوان الگویی مناسب از دور ماندن از افراط و تفریط باشد.

احتمال اینکه دوستانی مانندآقای قالیباف و رضایی بخواهند غیر از فهرست جبهه متحد اصولگرایان فهرست

رئیس مجلس همچنین درخصوص حضور برخی چهره های مطرح در انتخابات مجلس هشتم گفت: البته این یکی از احتمالات است که در مجلس هشتم چهره های با تجربه و شناخته تر بیشتر حضور داشته باشند ولی حقیقتاً در حال حاضر این نوع سخنان از حد گمانه زنی فراتر نمی رود، باید صبر کنیم تا براساس نتیجه انتخابات در مجلس هشتم داوری نماییم و این مسئله چندان دور از دسترس نیست.

وی افزود: تا دو یا سه ماه دیگر ما می توانیم تصور درست و دقیقی از بافت و ماهیت مجلس هشتم داشته باشیم .

حداد عادل در پاسخ به سوالی مبنی بر ارائه فهرست جدیدی از سوی قالیباف و محسن رضایی گفت: پاسخ منفی است و اصلاً احتمال اینکه دوستانی مانندآقای قالیباف و رضایی بخواهند غیر از فهرست جبهه متحد اصولگرایان فهرست جداگانه ای بدهند نیست.

 دستگاه ها در استفاده از بودجه باید همسو و هم راستا  باشند

همچنین حداد عادل در خصوص توزیع بودجه بین دستگاهها اظهار داشت: در اینکه توزیع بودجه میان دستگاهها باید به صورتی باشد که بر آیند کار دستگاه های مختلفی که از بودجه استفاده می نمایند حرکت یکدیگر را خنثی نکنند، شکی نیست و این یک سخن منطقی است.

حداد عادل در ادامه سخنانش با بیان مثالی گفت: در حال حاضر به علت علاقه و اعتقادی که به قرآن در کشور ما وجود دارد ممکن است ده ها دستگاه و موسسه بخواهند فعالیت قرآنی انجام دهند که آنها نیز نیت خیر دارند ولی ما شاهد هستیم که این استفاده از بودجه به دلیل نا هماهنگی بازده مطلوبی ندارد.

رئیس مجلس در ادامه افزود: این سخن منطقی است که دستگاه ها در استفاده از بودجه همسو و هم راستا  باشند تا حاصل کار آنها به پیشبرد کار بیانجامد و همدیگر را خنثی ننمایند.

حداد عادل گفت: نکته مهم این است که دستگاه هایی که بر طبق قانون به وجود آمده اند درست به دلیل همان مشروعیت قانونی که پیدا کرده اند حق دارند که از بودجه استفاده نمایند و بودجه آنها را مجلس تهیه می نماید؛ وظیفه دولت نیز مجری مصوبات مجلس خواهد بود.

حداد عادل تصریح کرد: مجلس با چنین نگاهی بودجه دولت را تصویب می کند و منطق دولت را مبنی بر هماهنگ بودن دستگاه ها درک می نماید. کار مجلس به صورتی است که یک  فرد از خارج از مجلس نمی تواند با میل و اراده خود در مورد بودجه دستگاه دیگری را بلا موضوع نماید و تصمیمی اتخاذ نماید که آن دستگاه نتواند کار خود را انجام دهد.

 پی گیری مشکل چغندر کاران

رئیس مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر واردات و صادرات شکر گفت: مسئله واردات کشور یکی از مشکلات فعلی چغندر کاران و کارخانجات قند کشور است و یکی از مسائلی است که نمایندگان با حساسیت آن را تعقیب می کنند و از وزیر کشاورزی و بازرگانی نیز سوال می نمایند و آنها را به مجلس دعوت کردند و در دستور کار نمایندگان است و چند تذکر کتبی نیز در مجلس قرائت شده است.

رئیس مجلس افزود: درباره آمار صادرات و واردات کشور بهتر است از رئیس جمهور سوال شود ولی در باره کل تاثیری که این موضوع برکشت چغندر و کار کارخانجات داشته مجلس کار را دنبال می کند و در هفته آینده خبرهای بیشتری می شنویم .

رئیس مجلس در پایان مصاحبه مطبوعاتی روز سه شنبه گفت: از این هفته قرائت ترجمه قرآن هم در کنار تلاوت قرآن در مجلس آغاز شده است. ما در نظر داریم بیان ترجمه آیات را در مجالس و محافل ایران سنت کنیم و مجلس در این راه پیش قدم شده است.

حداد عادل افزود: تصور می کنیم برای آگاهی جامعه از حقایق اسلامی و قرآنی اعلام ترجمه قرآن در کنار تلاوت قرآن یک اقدام آگاهی بخش و مفید است.

کد خبر 41193

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز