سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
۰ نفر

خبر > روزهای تابستان، گرم و ملال‌آور هستند و تنها در شب‌ها شاید بتوانیم گردش شبانه‌ای داشته باشیم و از شب‌های تابستان لذت ببریم. در این شب‌ها،‌ برنامه‌های تابستانی متنوعی در حال برگزار‌ی است که می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

دوچرخه شماره ۹۳۴
  • چارسوق در برج ميلاد

هنرمندان و صنعتگران از استان‌هاي گوناگون به برج ميلاد آمده‌اند تا درجشنواره‌ي ملي چارسوق، ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی خود را به‌نمايش بگذارند.

اين جشنواره به‌همت سازمان میراث فرهنگی، گردشگري و صنايع‌دستي و با مشارکت برج میلاد تهران در قالب جشنواره‌ي تابستانی برپا شده است. در اين جشنواره كه فعاليت آن تا اواسط شهريور 1397 ادامه دارد، برج میلاد تهران هر‌شب از ساعت 21 تا 24، در دهکده‌ي اقوام ایرانی، میزبان یک استان است.

 

 

  • جشنواره‌ي شادستان

اين روزها جشنواره‌ي تابستاني «شادستان» هم در بوستان‌هاي شهر برگزار مي‌شود. جشنواره‌ي شادستان‌ زير نظر معاونت فرهنگي،اجتماعي شهرداري تهران برگزار مي‌شود. اين جشنواره، هم‌اكنون در پارك شهر در منطقه‌ي 12 تهران در حال برگزاري است و تا 12 مرداد به فعاليت خود ادامه مي‌دهد.

در این جشنواره ضمن برپایی غرفه‌های فرهنگی، آموزشي‌، تفريحي و شاهنامه‌خوانی، شركت‌كنندگان مي‌توانند از اجراي موسیقی، نمايش خیمه‌شب‌بازی، پخش انیمیشن و... استفاده كنند.

 

 

  • برنامه‌ي باغستان در اراضي عباس‌آباد

در فصل تابستان، بوستان آب و آتش، خانه‌ي شعر و ادب تهران، بوستان نوروز و بوستان طالقانی ميزبان برنامه‌ي تابستاني باغستان هستند.

سیدمحمدحسین حجازی، مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد، در‌باره‌ي اين برنامه‌ گفت: «برنامه‌های جشنواره‌ي تابستانی منطقه‌ي فرهنگی گردشگری اراضی عباس‌آباد، در تابستان امسال شامل آوای ایرانی، مهرایران، خانواده‌ي دوست‌داشتنی من، شمیم بندگی، فصل شیدایی، گردشگری شبانه، ایران تن‌پوش و ایران لذیذ است که تا 16 شهریور در بوستان‌هاي آب و آتش، نوروز و طالقانی و هم‌چنين خانه‌ي شعر و ادب تهران، اجرا می‌شوند.»

 

 


عکس: شاهین نوبری

کد خبر 411624

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha