خبر > پوستر هفدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی نمایش عروسکی تهران‌مبارک، با حضور شماری از هنرمندان و همراهی مدیران این بخش، رونمایی شد. این جشنواره از اول تا هفتم شهریور آینده برگزار می‌شود.

دوچرخه شماره ۹۳۵

به گزارش خبرگزاري مهر، در اين مراسم كه در خانه‌ي فرهنگ و هنر «مانا» برگزار شد، بهروز غريب‌پور به نمايندگي از هنرمندان نمايش عروسکي، پوستر جشنواره را رونمايي کرد و هنرمنداني مانند ايرج طهماسب، بهرام شاه‌محمدلو، مريم سعادت و هم‌چنين شهرام کرمي، مديرکل هنرهاي نمايشي، جملاتي را به يادگار بر اين پوستر نوشتند. اين پوستر را مرضيه سرمشقي، هنرمند تئاتر و گرافيست، طراحي كرده است.

مرضيه برومند، كارگردان باتجربه و نام‌آشناي تئاتر و سينماي كودك و نوجوان كشورمان دبيري اين دوره‌ي جشنواره را برعهده دارد. گفتني است بخش صحنه‌اي جشنواره‌ي تهران‌مبارک شامل رده‌هاي «بزرگ‌سال»، «کودک، نوجوان و خانواده» و «مهمان» است و امسال 13 نمايش در بخش بزرگ‌سال، هشت نمايش در بخش «کودک، نوجوان و خانواده» و چهار نمايش نيز در بخش «مهمان» به مرحله‌ي پاياني جشنواره رسيده‌اند. پيش از اين نيز 12 نمايش براي اجرا در بخش فضاي باز پذيرفته شده بودند.

بنا به گزارش روابط‌عمومي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، پنج نمايش‌ توليد کانون پرورش فكري نيز به مرحله‌ي پاياني جشنواره‌ي تهران‌مبارك راه يافته‌اند كه عبارتند از:

«منو نمي‌بره» به نويسندگي و کارگرداني زهرا صبري در بخش «بزرگ‌سال»، «آرزوهاي بافتني» به نويسندگي فرهاد اسماعيلي و کارگرداني کبري مالمير و «هديه اسرارآميز» به نويسندگي آتسا شاملو و کارگرداني ميثم يوسفي در بخش «کودک، نوجوان و خانواده»، «ترنج» به نويسندگي افسانه زماني و نسرين خنجري و کارگرداني افسانه زماني در بخش «مهمان» و هم‌چنين «راز گل سرخ» به کارگرداني عليرضا ناصحي در بخش «فضاي باز».


عكس: فرزاد خبوشاني/ خبرگزاري ايسنا

کد خبر 412288

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha