مرد قاچاقچی در آخرین جلسه‌ محاکمه علاوه بر حکم اعدام به اتهام قاچاق مواد‌مخدر، با جریمه 2 میلیارد و 800 میلیون تومانی به خاطر قاچاق مشروبات الکلی روبه‌رو شد.

به گزارش خبرنگار ما، این در حالی است که 3 همدست دیگر این قاچاقچی نیز به اتهام قاچاق یک تن و 150 کیلو مواد‌مخدر به اعدام در ملاء عام محکوم شده‌اند.

یازدهم اردیبهشت ماه گذشته، مأموران مبارزه با مواد‌مخدر استان تهران، با اطلاع از ورود یک محموله بزرگ مواد‌مخدر به کمال آباد کرج، عملیات گسترده‌ای را برای به دام انداختن قاچاقچیان آغاز کردند.

وقتی در عملیاتی اطلاعاتی مشخص شد اعضای باند می‌خواستند محموله را با جاسازی در یک تریلی  به مخفیگاه خود منتقل کنند، در عملیاتی غافلگیرانه این تریلی که یک تن و 150 کیلوگرم تریاک در آن جاسازی شده بود متوقف شد.

با دستگیری 4 عضو باند، پرونده این باند قاچاق با صدور کیفرخواست به شعبه اول دادگاه انقلاب کرج ارسال شد و متهمان صبح سه‌شنبه گذشته در مقابل قاضی عاصف حسینی رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب کرج قرار گرفتند.

در این جلسه سردسته باند دراظهاراتی عجیب مدعی شد که محموله متعلق به او نیست بلکه متعلق به فرد دیگری است که از یک سال قبل آن را نزد وی به امانت گذاشته است و او هم قصد داشته است تا این محموله را به صاحبش برگرداند.

قاچاق از همه نوع

در حالی که قاضی شعبه اول دادگاه انقلاب کرج، برای 4 متهم حکم اعدام در ملاء عام صادر کرده بود، یکی از متهمان با حکم دیگری هم علاوه بر اعدام روبه‌رو شد.

این متهم که چند روز قبل، به اتهام قاچاق 45 هزار بطر مشروبات الکلی در همین شعبه محاکمه شده بود، در این جلسه حکم جریمه 2 میلیارد و 800 میلیون تومانی و 2 سال حبس خود را نیز دریافت کرد.

کد خبر 37861

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز