سه‌شنبه ۲ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۸:۰۵
۰ نفر

4 جوان که با خودروهای کرایه‌ای اقدام به جیب بری از مسافران ‌می‌کردند، درعملیات پلیس پایتخت به دام افتادند

به گزارش خبرنگار ما، دستگیری این متهمان زمانی در دستور کار پلیس پایتخت قرارگرفت که مأموران دربرابر شکایت‌های مشابهی قرار گرفتند که در آنها شاکیان مدعی بودند پس از آنکه سوار یک خودروی مسافرکش شده‌اند، محتویات جیب آنها به سرقت رفته است. در جریان تحقیقات، کارآگاهان دریافتند سارقان برای اینکه از سوی پلیس ردیابی نشوند، دائما خودروهای خود را تغییر می‌دهند و با خودروهای جدیدی سرقت‌های خود را به اجرا می‌گذارند.

با این اطلاعات، کارآگاهان با تحت نظر قرار دادن مناطقی که سارقان طعمه‌های خود را در آنجا شکار می‌کردند، سرانجام موفق شدند اعضای باند را دوم دی ماه، هنگامی که در خیابان آزادی در کمین طعمه دیگری نشسته بودند به دام انداخته و بازداشت کنند. با انتقال متهمان به پایگاه 5 آگاهی، آنها در بازجویی‌های اولیه به جیب‌بری ازمسافران اعتراف کردند.

سرهنگ فضل علی- رئیس پایگاه 5 آگاهی تهران- روزگذشته درباره شیوه جیب بری‌ها  گفت: هنگام سرقت 2 عضو باند در صندلی عقب خودرو نشسته و یکی دیگر از اعضای باند نیز در صندلی جلو و کنار راننده قرار می‌گرفت، آنها چمدان بزرگی را در صندلی عقب خودرو قرار می‌دادند تا طعمه  شان مجبور شود در صندلی جلو و در کنار یکی از اعضای باند بنشیند. وی افزود: این عضو باند که تبحر زیادی در جیب‌بری داشت، در فرصت مناسبی اقدام به سرقت می‌کرد.

در حالی که اعضای این باند تا کنون به 8 فقره جیب‌بری اعتراف کرده‌اند، بازپرس شعبه 17 ناحیه 5 با صدور دستور چاپ عکس متهمان درجراید، از کسانی که آنها را شناسایی کرده‌اند خواست برای شکایت به پایگاه پنجم آگاهی مراجعه کرده یا با شماره 51055463 تماس بگیرند.

کد خبر 42409

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز