دوشنبه ۵ آذر ۱۳۸۶ - ۱۷:۵۷
۰ نفر

مهدیه مصطفایی: سارقان مسلح در حالی که تصور می‌کردند در سرقت خونین شب بارانی، راننده خودرو را به قتل رسانده‌اند، با خودروی او‌ به کرج آمدند اما زنده ماندن معجزه‌آسای راننده، راز آن‌ها را فاش کرد.

این سارقان خشن با شلیک 14 تیرهوایی در مهرشهر کرج به محاصره درآمده و دستگیر شدند.

« هنوز هم ماجرای آن نیمه شب بارانی در جاده متروکه جلوی چشمانم است. این 3 جوان با اینکه دست و پا و دهانم را بسته بودند، با چاقو به من حمله‌ور شدند. هنوز صدای سردسته آن‌ها در گوشم است که دستور قتل من را می‌داد، آن‌ها با تصوراین ‌که مرده‌ام، با سرقت خودروام ازمحل گریختند.»

این اظهارات راننده میانسال بود که صبح دیروز در حالی که هنوز آثار جراحات عمیقی روی بدنش وجود داشت، در شعبه دوم دادسرای جنایی کرج در مقابل 3 جوان قرار گرفته بود که به شیوه‌ای ناجوانمردانه خودرو سمندش را به سرقت برده بودند.

مرد میانسال در توضیح ماجرا به بازپرس  صمدی گفت: پنجشنبه شب گذشته، این 3 جوان با پیشنهاد کرایه 40 هزار تومانی از من خواستند آن‌ها را به لاهیجان برسانم، اما در نزدیکی رشت ناگهان آن‌ها به من حمله ور شده و در حالی که یکی از ‌آن‌ها می‌گفت بکشیدش، من را با چاقو به شدت مجروح کردند و بعد درحالی که تصور می‌کردند مرده‌ام،با خودروام دور شدند.

لحظاتی بعد به هر زحمتی که بود، خودم را به کنار جاده رسانده و با کمک خودروهای عبوری نجات پیدا کردم.

با اظهارات این مرد، 3 جوان جنایتکار که هرگز باورشان نمی‌شد، طعمه‌ شب بارانی زنده مانده باشد، به سرقت خونین اعتراف کردند.

سرکرده باند درباره نقشه شوم سرقت گفت: 8 روز قبل از شب حادثه، نقشه سرقت‌ و زورگیری از رانندگان را طراحی کردیم و شب حادثه با شناسایی راننده میانسال، نقشه‌امان را به اجرا گذاشتیم.

3 سارق مسلح که در جریان این سرقت تنها 500 هزار تومان به دست آورده بودند، درخصوص نحوه دستگیریشان به بازپرس پرونده گفتند: بعد از سرقت، شبانه به کرج بازگشتیم و خودروی سمند را در مخفیگاهی پارک کردیم، پس از گذشت چند روز در حالی که خیال می‌کردیم راننده مرده و کسی از ماجرای سرقت خبر ندارد، برای تفریح سوار بر خودرو به کرج رفتیم.

هنوز مسافتی طی نکرده بودیم که مأموران یگان ویژه  دستور ایست دادند و تازه آن موقع بود که فهمیدیم پلیس در تعقیب ما بوده و  با شلیک گلوله مأموران وادار به توقف شدیم.

برپایه این گزارش، در حالی که بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد سردسته باند 2 سال قبل نیز به اتهام سرقت مسلحانه از داروخانه‌ای به همراه زن جوانی دستگیر شده است، بازپرس صمدی با صدور دستور بازداشت 3 سارق مسلح آنها را با قرارقانونی در اختیار مأموران آگاهی کرج قرار داد تا تحقیقات بیشتری درباره احتمال دخالت آن‌ها در سرقت‌های مخوف دیگری صورت گیرد.

کد خبر 37644

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز