سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۸۶ - ۱۹:۱۶
۰ نفر

به‌دنبال دستگیری مخوف‌ترین باند سرقت از بانک‌ها، صرافی‌ها وخودروهای حمل پول تهران، رئیس پلیس آگاهی کشور از برخورد قاطع و سریع پلیس آگاهی با مجرمان خشن خبر داد.

به گزارش خبرنگار همشهری، سردار سید‌اصغر جعفری در پایان شورعملیاتی پلیس آگاهی با بیان این مطلب افزود: برخورد قاطع با جرایم خشن مخصوصا سرقت مسلحانه در اولویت اقدامات پلیس آگاهی قرار دارد و کارآگاهان به شدت و بدون هیچ مماشاتی با مرتکبان این جرایم برخورد می‌کنند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی کشور نیز با اشاره به اظهارات سردار جعفری گفت: تلاش بی‌وقفه پلیس آگاهی پس از حدود 2 سال به ثمر نشسته و با توجه به رویکرد ویژه آگاهی در مبارزه با جرایم خشن می‌توان این اطمینان را به مردم داد که مرتکبان این جرایم به فاصله اندکی پس از وقوع جرم، حتی اگر به خارج از کشور نیز گریخته باشند دستگیر خواهند شد.

وی با اشاره به دستگیری باند‌های سرقت مسلحانه در تهران، اصفهان، شیراز، اهواز، بوشهر و آذربایجان غربی در ماه‌های اخیر آن را نشانه اقتدار و برخورد قاطع پلیس آگاهی با این جرایم دانست و این موفقیت‌ها را مرهون همکاری خوب و صادقانه مردم با پلیس آگاهی تلقی کرد.

وی همچنین از سوی مجموعه پلیس آگاهی اظهار امیدواری کرد که دستگاه قضائی کشور مانند گذشته با مجرمان جرایم خشن به‌طور قاطع برخورد کند تا دیگر شاهد بروز این جرایم در کشور نباشیم.

کد خبر 37158

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز