چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۸۶ - ۱۶:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: برخورد شدید با سه جرم توزیع و فروش مواد مخدر، توزیع سی‌دی‌های مستهجن و نزاع و درگیری در ملا عام در دستور کار پلیس قرار خواهد گرفت.

به گزارش مهر سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی در نخستین روز بازدید مردم از نمایشگاه نیروی انتظامی با حضور در غرفه مرکز نظارت همگانی  به طور مستقیم به سئوالات ، انتقادات و پیشنهادات مردم پاسخ گفت.

سردار احمدی مقدم در پایان این نشست در مصاحبه مطبوعاتی گفت: این نشست با هدف پاسخگویی به مشکلات ، انتقادات و پیشنهاد مردم  انجام گرفت و به مشکلات 80 نفر به صورت حضوری و 30 نفر به صورت تلفنی پاسخگویی شد.

وی  در خصوص عمده ترین مشکلاتی که مردم دراین نشست بازگو نمودند، اظهار داشت: بخشی از این سئوالات درخصوص مشکلات حقوقی مردم  در رابطه با جرایم اجتماعی و برخی نیز اهمال کلانتری ها در رسیدگی به پرونده های آنها بود و  نیز مشکلاتی در خصوص مبارزه با مواد مخدر.

احمدی مقدم همچنین در خصوص تشکیل پلیس اقتصادی گفت: در کشورهای توسعه یافته این پلیس ابزار لازم برای توسعه است.

وی افزود: طبق آمار ، تمامی های کشفیات آگاهی در کشور در 6 ماهه گذشته ، 70 میلیارد بوده که 70 درصد از کشفیات را شامل می شود. اما معمولا هر کدام از پرونده های اقتصادی ،مالی و بانکی رقمی هم اندازه  تمامی این کشفیات و در حدود 100 میلیارد و بالاتر می باشد.

فرمانده نیروی انتظامی درادامه در خصوص نتایج طرح امنیت اجتماعی در کشور گفت: اگر چه در روزهای اول ابهاماتی در خصوص این طرح برای مردم وجود داشت، ولی با گذشت زمان جامعه هم ضرورت و هم نتایج مثبت آن را احساس کرد.

کد خبر 34211

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز