سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۸۶ - ۱۸:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس پلیس امنیت اخلاق ناجا با بیان اینکه 30 درصد از اراذل و اوباش دستگیر شده در چند ماه گذشته به زندان های طولانی مدت محکوم شدند، از تقاضای اعدام برای 31 نفر از آنان خبر داد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، سرتیپ احمد روزبهانی روز سه‌شنبه (29 آبان) در نشست خبری در جمع خبرنگاران با بیان این که طرح امنیت اجتماعی با قوت ادامه خواهد داشت افزود: براساس اطلاعات رسیده برای 31 نفر از اراذل و اوباش درخواست اعدام شده است.

وی گفت: در طرح امنیت اجتماعی حدود 4800 نفر اراذل و اوباش دستگیر شدند که 5 درصد از این افراد دستگیر شده بین 14 تا 17 سال و 53 درصد نیز بین 17 تا 23 سن دارند.

رئیس پلیس امنیت اخلاق ناجا با بیان این که عمده اتهامات این افراد عربده کشی، قمه کشی، ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم، تجاوز به عنف و شرب خمر بوده است افزود: مدت زندانی درصد بسیاری از این افراد در حال حاضر به پایان رسیده است که اگر در زمان آزادی، مرتکب تخلف و یا جرمی شوند با آنان برخورد شدید خواهد شد اما اگر مزاحمتی نداشته باشند نام آنان از پرونده اراذل و اوباش خارج خواهد شد.

سرتیپ روزبهانی درباره اراذل و اوباش که قبل از دستگیری متواری شدند اضافه کرد: برخی از این افراد به شهرستان ها و خارج از کشور متواری شدند و بعد از مدتی به علت آنکه دیگر ماموران با آنان کاری ندارند برگشتند که با همکاری مردم و اطلاعات، به سرعت در مخفیگاه شان دستگیر شدند.

وی درباره ناامن کنندگان محیط خانواده ها گفت: متاسفانه یکی از مشکلات، سودجویان هستند که بلوتوث های غیراخلاقی ارسال می کنند و جوانان و نوجوانان ما را دچار آسیب می کنند.

رئیس پلیس امنیت اخلاق افزود: با کسانی که به انتشار این گونه بلوتوث ها اقدام می کنند به شدت برخورد خواهد شد.

سرتیپ روزبهانی گفت: پلیس موبایل نداریم اما اگر کسی درباره این موضوع از کسی شاکی باشد بر اساس قانون رسیدگی خواهد شد.

کد خبر 37101

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز