فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه هیچگونه مسامحه‌ای در برخورد با متخلفان درون سازمان نداریم، اظهار داشت: با افراد متخلف در سازمان پلیس قاطعانه برخورد می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، اولین همایش علمی سراسری نگهداشت نیروی انسانی نیروی انتظامی با حضور سردار اسماعیل احمدی مقدم در سالن اجتماعات کوثر ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد.

مقدم در حاشیه این مراسم با اشاره به نیاز پلیس به سازمانی موفق، جذاب و ورود افراد برجسته، تأکید بر معنویت، اخلاق و شایسته سالاری را از مهم‌ترین اهداف این همایش برشمرد.وی تصریح کرد: نیروی انتظامی بر ایجاد نظام استعداد یابی و ارتقای  استعداد کارکنان خود و وجود یک نظام معیشتی کاملا مشخص و تعریف امتیازات بر مبنای شایستگی‌ها و سنوات تأکید دارد.

رئیس پلیس کشور با تأکید بر اینکه تنبیه و تشویق بسیار مهم است، خاطر نشان کرد: در  سازمان پر تلاش و اثر بخشی مثل نیروی انتظامی،  کارکنان خدوم و زحمتکش به وفور دیده می‌شود که شایسته تقدیرند.

سردار مقدم افزود: کارکنان باید بدانند که اگر دستاوردی داشتند، این دستاورد مورد توجه مسئولان قرار می‌گیرد و در ارتقای  منزلت آنها بسیار مؤثر است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با مجموعه اقداماتی که انجام شده جرم و تخلف درون سازمان نیروی انتظامی بسیار کاهش پیدا کرده و بهبود رفتار تعامل با مردم در حوزه اجتماعی نیز افزایش چشمگیری را نشان می‌دهد.

سردار مقدم با تأکید بر اینکه سامانه 197 پل ارتباطی بین پلیس و مردم است، اظهار داشت: میزان تماس‌های تقدیر و تشکر مردم از طریق این سامانه نشانگر رضایت‌مندی آنها از اقدامات پلیس است.

کد خبر 41968

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز