شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۳:۵۹
۰ نفر

رئیس پلیس امنیت و اطلاعات عمومی‌نیروی انتظامی، گفت: استمرار طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و ادامه اجرای طرح طرد اتباع غیر مجاز، از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس امنیت در سال جاری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین اشتری، رئیس پلیس امنیت عمومی‌و اطلاعات نیروی انتظامی،‌ضمن اعلام این مطلب، اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز، نظارت مکانیکی بر صنوف و اماکن عمومی‌و توسعه اقدامات نرم افزاری در بحث امنیت اخلاقی و تهیه فیلم و آموزش همگانی را از جمله برنامه‌های در دست اقدام پلیس امنیت برشمرد.

وی نتایج اجرای طرح امنیت اخلاقی در بحث بد پوششی را یادآور شد و گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی 6/95 درصد تذکر و ارشاد، 4درصد دستگیری منجر به اخذ تعهد و 4 دهم درصد از دستگیر شدگان نیز به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار اشتری، تصریح کرد:در بحث آلودگی صوتی 80 درصد تذکر،8/10 درصد دستگیری منجر به اخذ تعهد و 2/9 درصد نیز به دستگاه قضائی ارجاع داده شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی‌و اطلاعات ناجا به نتایج اجرای طرح امنیت اخلاقی در موضوع زنان خیابانی اشاره کرد و گفت: در بحث زنان خیابانی 1/87 درصد تذکر و ارشاد،3/3 درصد دستگیری منجر به اخذ تعهد و 6/9 درصد نیز برای رسیدگی بیشتر به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در ادامه افزود: نتایج اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بحث مزاحمت برای نوامیس،3/83 درصد تذکر و ارشاد،8/9 درصد اخذ تعهد و 9/5 درصد معرفی به دستگاه قضائی بود.

سردار اشتری با بیان اینکه در اجرای این طرح 60 درصد دستگیر شدگان مرد و 40 درصد زن بودند، تصریح کرد: 45 درصد دستگیر شدگان مدرک دیپلم داشتند.

رئیس پلیس امنیت و اطلاعات عمومی‌نیروی انتظامی،گفت: سن بیشتر دستگیر شدگان بین 17 الی 20 بود که در بحث آسیب‌های اجتماعی توجه بیشتر مسئولان امر را می‌طلبد.

سردار اشتری، حمایت معنوی مسئولان کشور و مردم حزب‌الله، بازتاب خوب رسانه‌ای و برخورداری اکثر ماموران از انگیزه و روحیه بالا و اهتمام آنان در برخورد با اراذل و اوباش را از مهم‌ترین نقاط قوت اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کشور دانست.

کد خبر 31506

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز