همشهری آنلاین: اسماعیل هنیه در نشست رهبران حماس به عنوان رئیس دفتر سیاسی جدید حماس انتخاب شد و این تصمیم در روز ۱۵ مه (۲۵ اردیبهشت) به صورت علنی اعلام خواهد شد.

اسماعیل هنیه به عنوان رئیس دفتر سیاسی جدید حماس تعیین شد

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری قدس (قدسنا) منابع فلسطینی در گفتگو «دنیا الوطن» اعلام کردند: در نشست روز جمعه رهبران حماس، اسماعیل هنیه به عنوان رئیس دفتر سیاسی جدید حماس انتخاب شد و این تصمیم در روز ۱۵ مه (۲۵ اردیبهشت) به صورت علنی اعلام خواهد شد.

منابع بلندپایه حماس در این باره تاکید کردند: در روز ۱۵ مه (۲۵ اردیبهشت) نشست مهمی در دوحه قطر برگزار خواهد شد و طی آن رئیس دفتر سیاسی جدید حماس رسما معرفی خواهد شد.

بر این اساس در نشست روز گذشته اسماعیل هنیه به رئیس دفتر سیاسی جدید حماس انتخاب شده است و این امر نهایی بوده و تغییری در این تصمیم رخ نخواهد داد.

این منابع در ادامه گفتند: انتخاب رئیس دفتر سیاسی جدید حماس روز جمعه انجام شده و برای اعلام نهایی آن تنها چند اقدام اداری در روند انتخابات درون حزبی حماس باقی مانده که طی روزهای آینده به پایان خواهد رسید.

المیادین نیز در گزارشی با اشاره به برگزاری انتخابات درون حزبی حماس تاکید کرد: «خالد مشعل» بر اساس انتخابات درون حزبی حماس به عنوان رئیس مجلس شورای این جنبش انتخاب خواهد شد.

کد خبر 369099

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha