چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۸۶ - ۱۶:۲۴
۰ نفر

زمان ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های سراسری سازمان سنجش آموزش کشور در سال 1387 اعلام شد.

ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد سال 87 دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی به صورت اینترنتی از 12 آبان ماه آغاز شده و تا پایان ماه ادامه دارد.

آزمون کارشناسی ارشد سال 87 در روزهای 10 الی 13 بهمن ماه سال‌جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

ثبت‌نام آزمون سراسری سال 87 دانشگاه‌ها نیز به صورت اینترنتی از 16 آذر تا 10 دی انجام و زمان برگزاری آزمون سراسری سال 1387 در روزهای 6، 7 و 8 تیرماه می‌باشد.

ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته دانشگاه‌ها نیز از 20 بهمن تا 10 اسفند انجام می‌شود و آزمون آن نیز 21 تیر سال 87 برگزار می‌شود.

ثبت‌نام آزمون کاردانی پیوسته سال 1387 نیز از 3 تا 15 اردیبهشت ماه انجام می‌شود و آزمون آن نیز 4 مرداد ماه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان آزمون سراسری سنجش آموزش کشور قبلا درباره آزمون سراسری گفته بود: براساس مصوبه کمیته مطالعه و برنامه‌ریزی کنکور، نمرات کل دروس سال سوم دبیرستان به جای معدل کل دوره در آزمون سراسری سال 1387 محاسبه خواهد شد و امتحانات نهایی دوره پیش‌دانشگاهی، معدل و نمرات این دوره تأثیری در آزمون سراسری سال آینده نخواهد داشت و ضرایب دروس تخصصی در کمیته برنامه‌ریزی برای هر زیر گروه آزمایشی توسط کمیته‌های تخصصی تعیین می‌شود و تأثیر این نمرات با ضرایب متفاوت در هریک از زیرگروه‌های آزمایشی صورت می‌پذیرد که این ضرایب متعاقبا اعلام می‌شود.

کد خبر 36629

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز