سه‌شنبه ۱ آبان ۱۳۸۶ - ۱۵:۱۴
۰ نفر

گروه اجتماعی: ثبت نام آزمون ورودی دوره‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل سال 87 دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور از ساعت 9 صبح روز پنج شنبه 12 آبان ماه آغاز می‌شود.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور در این باره گفت: ثبت نام داوطلبان به صورت اینترنتی است و تا پایان روز چهارشنبه 30 آبان ادامه خواهد داشت.

حسین توکلی افزود: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در‌باره شرایط و ضوابط و نحوه ثبت نام داوطلبان در نشریه پیک سنجش روزهای 7 و 14 آبان منتشر می‌شود.

وی اظهار داشت: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون، کدرشته‌های مختلف کارشناسی ارشد صبح و بعد از ظهر روزهای 10 تا 13 بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

توکلی گفت: داوطلبان ثبت نام و شرکت در این آزمون ضروری است پس از مطالعه اطلاعیه این سازمان طی روزهای 7 تا 14 آبان ماه درصورت واجد شرایط بودن با مراجعه به نزدیکترین باجه پستی و پرداخت 72 هزار ریال به‌عنوان وجه ثبت نام و دریافت کارت اعتباری ثبت نام، دفترچه راهنمای شماره یک آزمون را دریافت کنند.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به این که دفترچه شماره یک آزمون روی پایگاه سازمان سنجش قرار می‌گیرد، افزود: داوطلبان باید پس از مطالعه دفترچه راهنما و انتخاب کد رشته امتحان مربوطه به پایگاه سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن شماره و رمز ورود که روی کارت اعتباری آن‌ها درج شده است نسبت به تکمیل تقاضانامه الکترونیکی ثبت‌نام اقدام کنند. 

وی در باره داوطلبانی که علاقه‌مند به انتخاب یکی از کد رشته‌های شناور علاوه بر کد رشته انتخابی اول خود هستند، اظهار کرد: این داوطلبان باید هنگام مراجعه به باجه پستی علاوه بر پرداخت وجه ثبت‌نام کد رشته انتخابی اصلی، مبلغ 72‌هزار ریال نیز برای ثبت نام کد رشته انتخابی دوم پرداخت و کارت اعتباری مربوط را دریافت کنند.

کد خبر 34747

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز