سه‌شنبه ۳ مهر ۱۳۸۶ - ۱۵:۰۱
۰ نفر

گروه اجتماعی: پذیرفته شدگان آزمون ورودی کارشناسی ارشد رشته‌های مدیریت دولتی و بازرگانی سال تحصیلی87-86 نسبت به ثبت نام نشدن خود در مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی اعتراض کردند.

براساس اظهارات پذیرفته شدگان آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی امسال رشته‌های مدیریت دولتی و بازرگانی، از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام و ارائه مدارک به مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی مراجعه کردند که مسئولان مربوطه از ثبت نام آنها خودداری کرده‌اند.

یکی از پذیرفته شدگان در این باره گفت: مسئولان این مؤسسه دلیل ثبت نام نکردن پذیرفته شدگان را وجود پاره‌ای مشکلات و مقررات ابلاغی ناشی از مصوبه شورای عالی اداری اعلام کردند.

وی افزود: این درحالی است که مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی در دفترچه شماره 2 انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال 86 دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل برای پذیرش دانشجو در نیم سال تحصیلی اول اعلام نیاز کرده بود و با شرایط به وجود آمده ما بلاتکلیف و سرگردان هستیم.

این پذیرفته شدگان با ارسال نامه‌ای به وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، خواستار رسیدگی به این موضوع شدند. 

در بخشی از این نامه که نسخه‌ای از آن برای همشهری ارسال شد آمده است: نظر به اینکه ما داوطلبان، در هنگام ثبت نام درمؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی با بلاتکلیفی مواجه شدیم، بنابراین با عنایت به اتمام مهلت ثبت نام در دانشگاه‌های دیگر و در صورت عدم صدور مجوز برای پذیرش دانشجو در مؤسسه نامبرده، ما خواستار پذیرفته شدن در یکی از دانشگاه‌های روزانه تهران و با همین شرایط هستیم.

کد خبر 32407

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز