همشهری‌آنلاین: علیاء فیصل عبد اللطیف، وزیرحقوق بشر یمن از شورای امنیت و دیگر نهادهای وابسته به سازمان ملل خواست برای حقیقت‌یابی و تحقیق درخصوص ارتکاب جنایت در زمینه‌های مختلف ضد مردم یمن و این کشور ، یک کمیته بین‌المللی مستقر تشکیل دهد.

علياء فيصل عبداللطيف، وزیر حقوق بشر یمن از سازمان‌ها و موسسه‌هاي بین‌المللیو منطقه‌ای حقوق بشر خواست برای اطلاع از جنایت‌هاي رژیم آل سعود و همپیمانان این رژیم در یمن ،‌از ویرانی‌ها و مناطق مختلف این کشور بازدید کنند.

به گزارش خبرگزاری دولتی یمن از صنعا ،«علیاء فیصل عبد اللطیف» از فعالان حقوق بشر خواست برای اطلاع از حقایق مربوط به جنایت‌هاي سعودی آمریکایی ضد مردم یمن و استفاده این رژیم از بمب‌های خوشه ای و ممنوعه ضد ساکنان غیرنظامی استان های مختلف یمن به این مناطق سفر کنند و از نزدیک در جریان این حقایق قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،وزیر حقوق بشر یمن همچنین از شورای امنیت و دیگر نهادهای وابسته به سازمان ملل متحد و دیگر موسسه‌هاي بین‌المللی خواست به دور از هرگونه تبعیض ، اصول حقوق بشر را در یمن اعمال و مدنظر قرار دهند و هرچه زودتر برای پایان دادن به تجاوز‌هاي نظامی به یمن و برداشتن محاصره همه جانبه این کشور اقدام جدی انجام دهند.

کد خبر 356830

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha