یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
۰ نفر

۲ پسر جوان سوار بر پرایدشیشه دودی زنان و دختران را شکار و قربانی نقشه شوم خود می‌کردند.

يكي از قربانيان اين باند زن جواني بود كه اول مردادماه به اداره پليس رفت و از آنها شكايت كرد. او گفت: به‌عنوان مسافر سوار خودروي پرايدي شدم كه شيشه‌هاي دودي داشت. اما در بين راه سرنشينان خودرو با چاقو تهديدم كردند و پس از انتقال من به محلي خلوت، مرا مورد آزار و اذيت قرار دادند. با اطلاعاتي كه شاكي در اختيار پليس قرار داده بود و انجام تحقيقات تخصصي، خودروي مورد نظر شناسايي و هر دو سرنشين آن دستگير شدند.

متهمان به دستور قاضي مرشدلو، بازپرس جنايي تهران دراختيار مأموران اداره شانزدهم پليس آگاهي قرار گرفتند. در ادامه مأموران يك انگشتر زنانه از داخل خودروي متهمان كشف كردند كه اين نشان مي‌داد آنها، با اين شگرد زنان ودختران ديگري را به دام انداخته‌اند. حدس پليس درست از آب در آمد و مشخص شد كه سرنشينان پرايد شيشه دودي، در شعبه پنجم دادسراي ويژه سرقت پرونده مشابهي دارند. دومين شاكي دختر جواني بود كه به‌عنوان مسافر سوار خودروي متهمان شده و آنها با تهديد چاقو اموالش را به سرقت برده و او را تسليم نيت‌هاي شيطاني خود كرده بودند.

به گزارش همشهري، از آنجا كه احتمال مي‌رود سرنشينان پرايد شيشه دودي، افراد ديگري را با اين شگرد به دام انداختند، شاكيان احتمالي مي‌توانند براي شكايت به دادسراي امور جنايي تهران يا اداره شانزدهم پليس آگاهي پايتخت مراجعه كنند.

کد خبر 341743

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha