عملیات هماهنگ پلیس و اطلاعات در ارتفاعات صعب‌العبور جنوب کرمان به ۲ سال فعالیت باند مخوف شرارت، آدم‌ربایی، قاچاق موادمخدر و.... پایان داد.

 باند مخوف شرارت

 در اين عمليات 3نفر از اعضاي اين باند كشته و سردسته باند و پسرش مجروح شدند كه جست‌وجو براي به دام انداختن آنها ادامه دارد.اين عمليات از عصرپنجشنبه آغاز شد و تا صبح ديروز ادامه داشت. مأموران اطلاعات كه از ماه‌ها قبل در تعقيب باندي معروف به باند بختياررئيسي بودند، در نهايت به اطلاعاتي دست يافتند كه نشان مي‌داد اعضاي اين باند در ارتفاعات روستاي كوهشاه در جنوب كرمان مخفي شده‌اند. به اين ترتيب با هماهنگي نيروي انتظامي، عمليات گسترده براي پايان دادن به فعاليت اين باند مخوف شروع شد.

مديركل امنيتي استانداري كرمان گفت: پنجشنبه‌شب سربازان گمنام امام زمان(عج) و مأموران پليس با اشرار مسلح درگير شدند كه در اين درگيري ۳‌نفر از اشرار كشته شدند. عطا ناوكي، فرماندار شهرستان رودبار جنوب نيز گفت: اين درگيري از ساعت 19پنجشنبه شروع شد و طبق اطلاعات اوليه تاكنون جنازه 3 نفر از اشرار مسلح و عوامل مخل نظم و امنيت شناسايي شده و تلاش براي دستگيري افراد باقيمانده و پاكسازي منطقه با مشاركت يگان‌هايي از قرارگاه قدس نيروي زميني سپاه پاسداران و فرماندهي انتظامي استان ادامه دارد.

اين باند سوابق متعدد گروگانگيري، قتل، ناامني، ايجاد رعب و وحشت، قاچاق مواد‌مخدر و شرارت‌هاي ديگر را در پرونده‌شان داشتند و گفته مي‌شود سردسته باند به نام بختيار رئيسي مجروح شده اما يكي از برادرانش به همراه 2نفر ديگر از اعضاي باند كشته‌ شده‌اند و جست‌وجو براي دستگيري سردسته باند و ديگر همدستانش ادامه دارد.

کد خبر 340014

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha