دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
۰ نفر

مرد جوان پس از آشنایی با زنان و دختران در لاین مدعی می‌شد که بیمار است و به سرطان مبتلاست تا بتواند نقشه کلاهبرداری خود را عملی کند.

چند روز پيش زن جواني با حضور در پليس فتاي مشهد از مردي كه دست به كلاهبرداري 14ميليون توماني از او زده بود شكايت كرد. اين زن در تشريح ماجرا گفت: 2سال قبل از طريق لاين با مردي به نام سيروس آشنا شدم. او چندين بار برايم پيغام خصوصي فرستاده و با حرف‌هايش توانست مرا فريب دهد. او در چت‌هايش از زندگي‌اش مي‌گفت و اينكه چقدر بدبختي كشيده است. مي‌گفت كه خانواده‌اش وضع مالي بسيار بدي دارند و در همه دوران زندگي‌اش سختي كشيده و حالا هم به سرطان مبتلاست و براي درمان نياز به پول هنگفت دارد.

شاكي ادامه داد: سيروس با دروغ‌هايش مرا فريب داد. او مدعي بود كه فاصله چنداني با مرگ ندارد اما اگر كسي پيدا شود كه هزينه عملش را پرداخت كند، مي‌تواند اين پول را چند ماهه به او پس بدهد. من هم كه دلم به حالش مي‌سوخت تصميم گرفتم به وي كمك كنم. از آنجا كه شوهرم هميشه پول‌هايش را در اختيار من قرار مي‌داد تا در حسابم نگهداري كنم، بي‌آنكه چيزي به او بگويم، 14ميليون تومان هزينه عمل سيروس را به حسابش ريختم اما او پس از گرفتن پول ديگر جواب پيام‌هايم را نداد.

حتي وقتي با او تماس گرفتم، گوشي‌اش خاموش بود و ديگر خبري از او نشد. من كه متوجه شده بودم فريب يك كلاهبردار را خورده‌ام، تصميم گرفتم اين راز را از شوهرم مخفي كنم. در همه اين 2سال هميشه مي‌ترسيدم كه رازم فاش شود تا اينكه چند روز پيش شوهرم براي پاس كردن يكي از چك‌هايش نياز به پول داشت و وقتي از من خواست كه اين مبلغ را دراختيارش قرار دهم، به ناچار حقيقت را به او گفتم.

پس از آن بود كه جنجال بزرگي در زندگي ما به‌وجود آمد، تا جايي‌كه دچار اختلافات شديدي با شوهرم شدم و اين اختلافات مرا به دردسر بزرگي انداخت. براي همين تصميم گرفتم با مراجعه به پليس از سيروس كه باعث اين اتفاق شده بود، شكايت كنم. به گفته سرهنگ جهانشيري، رئيس پليس فتاي خراسان رضوي، با شكايت زن جوان، پرونده‌اي در اين خصوص تشكيل و تحقيقات مأموران پليس براي دستگيري مرد كلاهبردار و شناسايي ديگر شاكيان احتمالي او آغاز شد.

کد خبر 342582

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha