مرد جوان آنقدر شبیه یکی از بازیکنان معروف فوتبال بود که فوتبال‌دوستان بدون اینکه متوجه ماجرا شوند با او عکس سلفی می‌گرفتند.

اين مرد با سوءاستفاده از همين شباهتش اقدام به كلاهبرداري در اهواز كرده بود اما پس از سفر به آبادان دستگير شد.سرهنگ سيدمحسن تقي‌زاده، رئيس پليس آبادن با بيان اين خبر گفت: شامگاه پنجشنبه اطلاعاتي در اختيار پليس قرار گرفت كه از حضور مشكوك خودروي پرايدي با دو سرنشين در يكي از خيابان‌هاي شهر حكايت داشت.

رفتار مرموز سرنشينان خودرو و اينكه آنها احتمالا قصد سرقت دارند، باعث شده بود شهروندان با پليس تماس بگيرند و به همين دليل تيمي از مأموران كلانتري 13و گشت نامحسوس يگان امداد راهي محل شدند. آنها هر دو سرنشين پرايد را زيرنظر گرفتند و متوجه شدند اين افراد پس از پياده‌شدن از ماشين، با تخريب قفل خودروي سمندي، قصد سرقت از داخل آن را دارند.

بنابراين هر دوي آنها در يك عمليات ضربتي دستگير شدند و پس از انتقال به اداره پليس معلوم شد، خودروي پرايدي كه در اختيار آنها بود نيز سرقتي است. وي افزود: در ادامه تحقيقات معلوم شد اين دو متهم از كلاهبرداران حرفه‌اي هستند كه تحت تعقيب پليس آگاهي اهواز قرار دارند.

يكي از سارقان كه پارسا نام دارد و 25ساله است به‌دليل شباهت زيادش به يكي از بازيكنان معروف كشور كه در تيم فولاد خوزستان بازي مي‌كند، خود را به جاي او معرفي كرده و دست به كلاهبرداري از عده‌‌اي در اهواز زده بود. او آنقدر به اين بازيكن معروف شباهت داشت كه حتي طرفداران وي نيز متوجه ماجرا نمي‌شدند و با ديدن پارسا سراغ او رفته و با وي عكس سلفي مي‌گرفتند.

سرهنگ تقي‌زاده گفت: اين متهم با سوءاستفاده از همين شباهت حتي سر چند بنگاه‌دار املاك در اهواز را هم كلاه گذاشته و علاوه بر اين كلاهبرداري‌هايي را در نقاط ديگر كشور هم با همدستي دوستش رقم زده بود. به گفته وي، حتي فوتباليست معروف هم به‌دليل كلاهبرداري‌ها و سوءاستفاده‌هاي پارسا از او شكايت كرده بود كه در نهايت اين مرد و همدستش در آبادان به دام افتادند و تحقيقات درباره جرايم آنها ادامه دارد.

کد خبر 344547

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha