سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
۰ نفر

پلیس شهر میاندوآب در جست‌وجوی مرد موتورسواری است که اعضای خانواده‌ای را به گلوله بسته و باعث مرگ ۲ نفر از آنها شده است. این جنایت هولناک حدود ساعت ۱۳ در سه‌راهی میاندوآب، ملکان در آذربایجان غربی رخ داد.

در اين حادثه 2مرد كه سوار بر يك موتورسيكلت به كمين خودروي پژو405 نشسته بودند به محض ديدن اين خودرو، آن را به رگبار بستند و از محل گريختند. سرنشينان خودرو 4عضو يك خانواده بودند كه در جريان اين تيراندازي يكي از آنها در دم كشته شد و 2نفر ديگر كه هدف گلوله قرار گرفته و مجروح شده بودند، به بيمارستان منتقل شدند.

با اين حال شدت جراحت دومين مجروح به حدي بود كه او هم جانش را از دست داد اما پزشكان موفق شدند خطر مرگ را از سومين مجروح حادثه دور كنند. به‌دنبال اين حادثه و در تحقيقات پليس معلوم شد كه تيراندازي بر سر اختلافات ملكي رخ داده است.

تحقيقات نشان مي‌داد كه خانواده مقتولان از چند سال قبل با خانواده ديگر بر سر ملك اختلاف داشتند و بارها با هم درگير شده بودند. در جريان يكي از همين درگيري‌ها يكي از اعضاي خانواده مقتولان توسط خانواده مقابل به قتل رسيد و با شكايت آنها پليس توانست عامل جنايت را دستگير كند و اين مرد راهي زندان شد.

با اين حال اختلاف ميان 2خانواده تمامي نداشت و خانواده مقتول كه يكي از عزيزانشان را از دست داده بودند تصميم به انتقامجويي گرفتند. 2نفر از آنها كه مي‌دانستند اعضاي خانواده قاتل قرار است براي ملاقات مرد جنايتكار به زندان بروند، روز گذشته در مسير بازگشت آنها كمين كردند و يكي از آنها با سلاحي كه در دست داشت، خودروي آنها را به گلوله بست و پس از آن با همدستش پا به فرار گذاشت. با به‌دست آمدن اين اطلاعات عامل جنايت شناسايي شد و با سرنخ‌هاي خوبي كه از وي به‌دست آمد، پليس اميدوار است به‌زودي او و همدستش را دستگير كند.

کد خبر 341997

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha