خبر > ششمین دوره‌ی جشنواره‌ی رمضانی شهر خدا این روزها در برج میلاد در حال برگزاری است. این جشنواره از ۱۸ خرداد ۹۵ شروع شده است و تا ۱۵ تیر با ویژه‌برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، دینی و ورزشی در برج میلاد تهران به کار خود ادامه می‌دهد.

دوچرخه شماره ۸۳۵

در این دوره از جشنواره‌ي رمضانی شهر خدا، سرای سلامت، سرای کودک، سرای تفریحات و سرگرمی، سرای افطاری و غذا و سایت ورزش درمحوطه‌ي برج میلاد تهران برپا است.

 

  • فرهنگ‌سراي بندگي

اين‌روزها در ميدان امام حسين‌(ع) برنامه‌هاي متنوعي با عنوان فرهنگ‌سراي بندگي از سوي سازمان فرهنگي‌هنري شهرداري تهران در حال برگزاري است.

بهزاد تیمورپور، معاون آفرینش و اجرا و پایش راهبردی سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری تهران در بازدید از مجموعه‌ي نمایشگاهی فرهنگ‌سرای بندگی در میدان امام حسین‌(ع) گفت: «برنامه‌های هنری و فرهنگی، پاتوق کتاب، فروش کتاب و نمایش‌های میدانی و پاسخ به شبهات، از جمله برنامه‌هاي اين فرهنگ‌سراست!».

فرهنگ‌سرای بندگی با بیش از ۲۰ غرفه و برنامه‌ي فرهنگی و اجرای نمایش‌های آیینی، هر شب از ساعت ۲۰ تا ۲۳ در ضلع جنوبی میدان امام حسین‌(ع) پذیرای شهروندان است.

 

  • نمایشگاه «ربّنا»

 باغ‌موزه‌ي هنر ايراني هم در روزهاي ماه مبارك رمضان، نمایشگاه آثار خوش‌نویسی و نقاشی‌خط ۴۰ استاد هنرهای تجسمی را با عنوان «ربّنا» از  ۲۶ خرداد داير كرده است. فعاليت اين نمايشگاه تا 11 تير ادامه دارد.

نمایشگاه «ربنا» شامل ۴۰ تابلوی نفیس مزین به «اسماء الحسنی» از آثار خوش‌نویسی و نقاشی‌خط استادان برجسته کشور از جمله احمد آریامنش، غلامحسین امیرخانی،جلیل رسولی، محمد احصایی،  سالار احمدیان، نصرالله افجه‌ای، محمد بزرگی، امید خاکباز، کیخسرو خروش، محسن دایی نبی، طه بهبهانی،  هادي روشن ضمیر، حسين زنده‌رودی، علیرضا سعادتمند، کرمعلی شیرازی، اسرافیل شیرچی، عین‌الدین صادق‌زاده، مهدی فلاح، محمد فلسفی، محمد محمدپور و سعید نقاشیان است.

برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره‌ي اين نمايشگاه مي‌توانيد با شماره‌ي ۲۲۶۸۶۰۶۳ تماس بگیريد.

 

  • جشن فرشته‌ها

ویژه‌برنامه‌ي جشن بزرگ فرشته‌ها در بوستان زندگی محله‌ي هرندی از اول ماه مبارک رمضان در  بخش‌هاي مختلف آموزشی، فرهنگی، تفریحی و برنامه‌ي جُنگ شبانه کار خود را آغاز کرد ه است.

 اين جشن را شهرداري منطقه‌ي 12  تهران برگزار مي‌كند. در اين جشن، 50 غرفه‌ي آموزشی، فرهنگی، هنری، مذهبی و ورزشی فعال است و 35 غرفه به حرفه‌آموزی کودکان و نوجوانان اختصاص پیدا کرده است.

برنامه‌ي نمايشي فیتیله‌ها، جُنگ پاياني جشن بزرگ فرشته‌ها هر‌شب از ساعت 22و30دقيقه تا 24 برپا مي‌شود.

شهروندان می توانند تا 18 تیر، به‌جز شب‌های قدر، از ساعت 21تا24 در جشن بزرگ «فرشته‌ها» شرکت کنند.

کد خبر 337936

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha