کار احداث سیستم‌های روشنایی در محله هرندی تهران تا آخر آبان‌ماه به پایان می‌رسد و سیستم روشنایی محور سیروس و پارک شوش نیز تا قبل از اتمام سال‌جاری به پایان خواهد رسید.

اين خبري است كه عيسي عليزاده، مديرعامل سازمان زيباسازي شهر تهران اعلام كرده‌است. به گفته وي در حال حاضر قراردادي با اداره برق منطقه 12منعقد شده است و تأمين هزينه آن برعهده سازمان زيباسازي است و تقريبا 90درصد كار انجام شده و 10درصد مابقي در حال اجراست.

شهرداري تهران با اجراي طرح انضباط اجتماعي در منطقه 12بيشترين تمركز خود را در سال 94بر اين منطقه متمركز كرده‌است تا با ايجاد فضايي مناسب در اين منطقه، رونق و كيفيت زندگي را به بخش مركزي پايتخت بازگرداند. شهردار تهران در شوراي شهر تهران و به هنگام بررسي ابعاد طرح انضباط شهري در پايتخت گفته بود: در منطقه 12بايد ابعاد كيفي زندگي ارتقا پيدا كند و با وجود مشكلاتي كه در اين منطقه وجود دارد بايد به ظرفيت‌ها و سرمايه‌هاي بخش‌هايي از اين منطقه نيز توجه كنيم.

عليزاده مديرعامل سازمان زيباسازي شهر تهران احداث سيستم روشنايي در اين محدوده در مركز پايتخت را در راستاي سخنان شهردار تهران دانسته و گفت: وظيفه شهرداري نورپردازي درسطح پايتخت است اما به دستور شهردار تهران و به‌علت حساسيت موضوع و وجود آسيب‌هاي اجتماعي و كمبود سيستم روشنايي سازمان زيباسازي اقدام به سيستم روشنايي در محله هرندي؛ محور سيروس و پارك شوش كرده است.

مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري تهران اظهار كرد: براساس اين قرارداد، همه معابر و محله‌هاي بي‌دفاع شهري به سيستم روشنايي مجهز خواهد شد. عليزاده با بيان اينكه محله هرندي به‌عنوان نگين پايتخت محسوب مي‌شود، تصريح كرد: اقدامات خوبي در اين منطقه صورت گرفته و جلوي بسياري از آسيب‌هاي اجتماعي گرفته مي‌شود.

کد خبر 312869

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha