همشهری آنلاین: با تشدید تنش در کرانه باختری و قدس اشغالی، گروه تروریستی داعش با انتشار چهار فیلم تحریک آمیز علیه اسرائیل، کمپین رسانه‌ای بی‌سابقه‌ای به راه انداخته و از فلسطینی‌ها خواست تا حملات خود علیه سربازان و غیرنظامیان اسرائیلی را تشدید و با این گروه بیعت کنند.

داعش تبلیغات

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، داعش در چند فیلم ویدئویی از فلسطینی‌ها خواست تا با استفاده از تمامی ابزارهایی که در اختیار دارند از جمله چاقو، وسیله نقلیه، سم و مواد منفجره به اسرائیلی‌ها حمله کنند.

داعش در دو روز گذشته چهار فیلم ویدئویی منتشر کرد که در آن تروریست‌های متعلق به این گروه درباره پشت صحنه‌های ناآرامی‌های اخیر و حملات فلسطینی‌ها به اسرائیلی‌ها سخنرانی کردند. داعش همچنین چندین مقاله نوشته شده توسط نویسندگان این گروه تروریستی را نیز منتشر کرد.

در این فیلم‌ها داعش از فلسطینی‌ها می‌خواهد تا از گروه‌های فلسطینی جدا شده و به داعش بپیوندند و با ابوبکر البغدادی، رهبر این گروه تروریستی بیعت کنند.

در این فیلم‌ها که اولین آن با عنوان " پیامی به مجاهدان در بیت‌المقدس" منتشر شد داعش به فلسطینی‌ها نوید می‌دهد که آزادی مسجدالاقصی ممکن است.

همچنین داعش در این فیلم‌ها مدعی می‌شود که گروه‌های فلسطینی کاری جز تفرقه ایجاد کردن ندارند و فلسطینی‌ها باید از این گروه‌ها جدا شده و مبارزاتشان علیه اسرائیلی‌ها را خالصانه و با هر شیوه ممکن انجام دهند.

در این فیلم تحت عنوان "بازگشت وحشت در بین یهودیان" یکی از تروریست‌های داعش که نقاب بر صورت دارد، ضمن تحسین اعراب که در حال مبارزه با اسرائیلی‌ها هستند، آن‌ها را به عنوان "گرگ‌های تنهایی که رام نشده و در بین پسران صهیون ترس به وجود می‌آورند" توصیف کرد.

داعش که در یک سوم از عراق و سوریه خلافت اسلامی ایجاد کرده، یک ماشین رسانه‌ای پیچیده را مدیریت کرده واغلب فیلم‌های تبلیغاتی بسیار پیشرفته‌ای منتشر می‌کند. اگرچه داعش اغلب یهودیان و مسیحیان را "کافر" خطاب کرده اما این گروه به ندرت فیلم‌هایی در رابطه با اسرائیل منتشر کرده است.

کد خبر 311075

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha