همشهری‌آنلاین: یک افسر اسرائیلی اعلام کرد رژیم صهیونیستی به نیروی هوایی خود دستور داده که حتی در صورت نقض حریم هوایی‌اش توسط جنگنده‌های روس، متعرض آنان نشوند.

یک افسر عالی‌رتبه نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با خبرنگاران نظامی این رژیم اعلام کرد: "اسرائیل" از هرگونه برخورد با جنگنده‌های روسیه که عملیات نظامی خود را در سوریه افزایش داده‌اند، خودداری می‌کند.

او اظهار داشت: در جریان دوره‌های آموزشی اخير نیروی هوایی، بخشنامه سیاسی از سوی تل‌آویو ابلاغ شد مبنی بر این‌که هرگونه برخورد و درگیری با جنگنده‌های روس و هدف قرار دادن آنها حتی اگر "حریم هوایی اسرائیل" نیز نقض شود، ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران به نقل از سایت النشره، این افسر عالی‌رتبه ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد: روسیه یک بازیگر محوری در منطقه است و نمی‌توان آن را نادیده گرفت. آنها به امور خود اهمیت می‌دهند و ما نیز به امور و مسائل خود اهمیت می‌دهیم.

او ادامه داد: سیاست ما این است که به هیچ‌ جنگنده روسی حمله نکرده و یا آنها را هدف قرار ندهیم. روسیه دشمن ما نیست و ما تلاش می‌کنیم از هرگونه برخورد با روسیه خودداری شود.

این افسر ارشد اسرائیلی ادامه داد: ما برای جلوگیری از هرگونه مشکلی به جنگنده‌های روسیه نزدیک نمی‌شویم و آنها نیز به ما نزدیک نمی‌شوند. نه پیامی به آنها ابلاغ می‌کنیم و نه از آنها درخواستی داریم، فقط کاری که باید را انجام می‌دهیم.

کد خبر 315307

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha