همشهری آنلاین: شرکت اپل با اعلام اینکه بیش از نیمی از آی‌فون‌های این شرکت هم‌اکنون از سیستم عامل جدید اپل استفاده می‌کنند، iOS۹ را موفق‌ترین سیستم‌عامل در تاریخ شرکتش معرفی کرده‌است.

براساس گزارش CNN، شركت اپل جديد‌ترين نسخه سيستم عامل موبايلش را هفته گذشته ارائه كرد و پس از آن در بيانيه‌اي اعلام كرد اين سيستم عامل از نظر سرعت به‌روزرساني كاربران به سريع‌ترين سيستم عامل تاريخ اپل تبديل شده‌است.

iOS جديد از چندين ويژگي جذاب از جمله حالت ذخيره انرژي، امكان همزمان برقراري تماس از طريق فيس‌تايم و تماشاي فيلم، هوشمند‌تر شدن سيري، سريع‌تر شدن اپليكيشن يادداشت و اپليكيشن بهبود يافته نقشه برخوردار است. 

اپل همچنين در اين نسخه جديد فرايند به‌روز رساني را آسان‌تر كرده‌است. اين سيستم نسبت به نسخه قبلي حجم كمتري مي‌گيرد، 1.3 گيگابايت در برابر 4.6 گيگابايت اختلاف حجم قابل توجهي است و اگر آي‌فون حجم كافي براي دانلود iOS9 را نداشته‌باشد،‌پيامي روي صفحه ظاهر شده و به كاربر گزينه پاك كردن و نصب خودكار اپليكيشن‌ها را پيشنهاد مي‌دهد.

نسل جديد آي‌فون‌هاي اپل به همراه سيستم عامل جديد آن به فروش خواهند‌رسيد. فروش اين گوشي‌ها از روز جمعه در فروشگاه‌هاي اپل آغاز خواهد شد اگرچه پيش فروش آنها از يك هفته و نيم پيش آغاز شده‌است و اپل پيش‌بيني كرده استقبال از اين محصولات نيز ركورد ديگري براي اين شركت به ثبت برساند.

کد خبر 308104

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha