همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اقتدار، امنیت و جایگاه کشور در حوزه های مختلف داخلی و بین المللی مدیون خون شهدا و به برکات ادامه راه آنهاست و امیدواریم که این مسیر پر افتخار را بتوانیم با صلابت ادامه دهیم.

حبیب الله سیاری

امیر دریادار حبیب الله سیاری روز شنبه در حاشیه آیین تشییع پیکر پاک شهید ستوان یک میثم ملایی کندلوسی از ماموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در نوشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهدا چراغ راهنمای ما در تمام مراحل زندگی می باشند و باید مسیر آنها الگویی برای همه جامعه باشد.

وی تصریح کرد:امنیت و اقتدار کشور در عرصه های مختلف به برکت شهدا و ادامه راه آنهاست و این شهید که برای حفظ امنیت کشور جانش را فدا کرد می تواند الگویی برای تلاشگرانی باشد که در حوزه حفظ استقلال و امنیت کشور مشغول فعالیت هستند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خطاب به خانواده شهدا گفت: همه این موفقیت ها حاصل اجرای سخنان امام (ره) و در خدمت ولایت بودن است و ما مصمم به ادامه راه شهدا هستیم.

ستوان یکم ملایی کندلوسی شامگاه هفدهم شهریور ماه جاری در منطقه قیام دشت شرق تهران هنگام تعقیب اراذل و اوباش و قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید.

پیکر پاک این شهید روز شنبه با حضور پرشور مردم شهید پرور نوشهر تشییع شد و برای خاکسپاری به زادگاهش روستای کندلوس بخش کجور انتقال یافت.

کد خبر 306952

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha