همشهری آنلاین: خانواده کایلا جین مولر امدادرسان آمریکایی که در نیمه بهمن ماه سال گذشته (۹۳) به دست گروه تروریستی داعش کشته شد اعلام کرده است که ابوبکر البغدادی سرکرده تروریست‌های داعش بارها در منزل یکی از اعضای ارشد این گروه به دخترشان تجاوز کرده است.

تجاوزهای مکرر ابوبکر البغدادی به کایلا مولر پیش از اعدام

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه سی ان ان، خانواده کایلا مولر به شبکه 'ای.بی.سی' گفته اند: به ما گفته شد که کایلا مورد شکنجه جنسی قرار گرفته است... مقامات آمریکایی گفته اند که او کنیز البغدادی بوده و برای این کار خانه ابوسیاف را انتخاب کرده بود.

خانواده مولر گفته اند: البغدادی بارها به خانه ابوسیاف (مسئول مالی داعش که در عملیات ویژه آمریکایی ها در سوریه کشته شد) می رفت و به کایلا تعرض می کرد.

گروه تروریستی داعش در نیمه بهمن ماه گذشته اعلام کرد که گروگان آمریکایی اش در سوریه بر اثر حملات هوایی نیروهای ائتلاف در استان الرقه کشته شده است.

داعش با پخش تصاویری از خرابه های یک ساختمان مدعی شده است که این ساختمان محل نگهداری خانم کایلا جین مولر (25 ساله) امدادگر آمریکایی بوده که از سوی نیروهای ائتلاف هدف حمله قرار گرفته است.

رییس جمهور آمریکا نیز همان زمان در مصاحبه با یک پایگاه خبری گفت، واشنگتن سال گذشته برای نجات «کایلا جین مولر» امدادرسان آمریکایی که گروگان گروه تروریستی داعش بوده و اخیرا کشته شده است، تلاش کرد، اما این تلاش ناموفق بود.

کایلا جین میلر زن 25 ساله امریکایی از اهالی شهر پرسکات آریزونا که مدت ها به عنوان امدادگر در سوریه به سر می برد درماه اوت 2013 درشهر حلب سوریه به دست نیروهای داعش اسیر شد، اما رسانه های آمریکایی به درخواست خانواده وی از افشای نام او خودداری می کردند.

کد خبر 304117

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha