همشهری آنلاین: اخبار منابع غیررسمی حاکی از آن هستند که شرکت اپل در تاریخی بین روزهای هفتم تا نهم سپتامبر، و به احتمال زیاد نهم سپتامبر کنفرانسی را برای معرفی محصولات جدیدش، به ویژه آی‌فون جدید برگزار خواهد‌کرد.

آی‌فون

براساس گزارش CNN، از آنجايي كه شركت اپل كه همواره درباره معرفي محصولات جديدش  سياست رازداري و غافلگير كردن را در پيش گرفته، وب‌سايت‌هاي خبري و ناظران اخبار ناگزير به پيش‌بيني برگزاري مراسم مشهور رونمايي از محصولات جديد اپل رو آورده‌اند و هر از چند گاهي درمورد يكي از وقايع اين شركت پيش‌بيني‌هايي معمولا نزديك به واقعيت انجام مي‌دهند.

در همين راستا وب‌سايت BuzzFeed به تازگي اعلام كرد شركت اپل در تاريخ نهم سپتامبر نسل جديد آي‌فون‌هاي خود را رونمايي خواهد كرد. به گفته اين وب‌سايت گوشي جديد در زمينه‌هاي مختلفي از جمله صفحه لمسي، دوربين و پردازشگر دچار بهبود‌هايي شده‌است.

همچنين احتمال داده مي‌شود شركت اپل آي‌پد Pro جديد خود را با ابعاد 12.9 اينچ رونمايي كند. سخنگوي شركت اپل درباره اين پيش‌بيني‌ها اظهار نظري نكرده‌است.

شركت اپل آي‌فون 6 و آي‌فون 6پلاس خود را يك سال پيش در تاريخ نهم سپتامبر رونمايي كرد، به بياني ديگر، اين شركت طي سه سال گذشته همواره در اوايل ماه سپتامبر از محصولات جديدش رونمايي كرده‌است.

تحليل‌گران بازار در انتظارند تا ببينند محصولات جديد مي‌تواند موجب تجديد توان موتور درآمدزايي اين شركت شود يا خير. اين شركت به تازگي اعلام كرده فروش گوشي‌هاي آي‌فون به كمتر از حد انتظار رسيده‌است. يكي از موارد نگران‌كننده درباره تداوم موفقيت شركت اپل،‌ جايگاه اين شركت در كشور چين است كه متزلزل شده‌است. كشور چين همواره و به ويژه در سال‌هاي اخير يكي از مهم‌ترين بازارهاي اين شركت بوده‌است به شكلي كه بيش از 25 درصد از كل فروش شركت اپل در چين انجام مي‌گيرد.

اما اوايل اين هفته شركت تكنولوژي Canalys گزارش داد كه در طول سه ماهه اول سال بازار موبايل چين را در چنگ گرفته‌بود، اكنون به جايگاه سوم سقوط كرده‌ و جايگاه اول به دو شركت چيني Xiaomi و هوآوي اختصاص يافته‌است.

کد خبر 303367

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha