گروه سیاسی: مدیرکل انتخابات وزارت کشور گفت: چاپ پوستر تبلیغاتی توسط نامزدهای نمایندگی هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی‌منعی ندارد، اما آن را نمی‌توانند طبق قانون فعلی انتخابات، الصاق کنند.

علی‌اصغر کاراندیش در گفت‌وگو با همشهری، با اشاره به‌اینکه طبق قانون انتخابات، توزیع پوستر نامزدها بین مردم و در حوزه‌های انتخاباتی اشکالی ندارد، درباره بازنگری قانون‌تبلیغات انتخاباتی هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی‌اظهارداشت: از آنجا که این بازنگری در مجلس رأی نیاورد، طبق قانون فعلی، باید تبلیغات انتخاباتی صورت گیرد.

وی همچنین در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت: با قطعی‌شدن برگزاری انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی‌به صورت رایانه‌ای، عوامل اجرایی انتخابات این وزارتخانه کار خود را برای آماده شدن مراحل و همچنین بهتر برگزار کردن هشتمین دوره انتخابات مجلس آغاز کرده‌اند.

کاراندیش با اشاره به‌اینکه امور انتخاباتی به‌شکل جدی دنبال می‌شود اظهار داشت: در استانهای سراسر کشور بحث انتخابات به طور هماهنگ پیگیری می‌شود و باید با جدیت تمام به مراحل آماده‌سازی انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی‌نگاه کرد.

مدیرکل انتخابات وزارت کشور با بیان اینکه پیشینه مردم مانشان داده که هر دوره از انتخابات از دوره قبلی خود پرشورتر برگزار شده است، گفت: باید کاری کرد که این دوره از انتخابات هم به‌مانند دوران گذشته، با حضور پرشور مردم ایران، فصلی جدید و حیاتی را در جمهوری اسلامی‌رقم بزند.

کد خبر 29347

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز