همشهری آنلاین: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به دغدغه برخی جوانان در خصوص انتخابات و چگونگی افزایش حضور مردم در صحنه گفت: سلامت انتخابات باعث اعتماد مردم و بالا بردن جایگاه انقلاب اسلامی در جهانی می‌گردد که به سرعت به سوی دمکراسی می‌رود.

به ‌گزارش دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی که در آستانه سالروز تولد حضرت علی اکبر(س) و روز جوان، با جمعی از جوانان و مسئولان شاخه جوانان احزاب مختلف کشور سخن می‌گفت، افزود: جوان تحصیل کرده امروز "مدیر، متخصص و متعهد" فردای جامعه است و باعث استقلال واقعی جامعه می‌شود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سووالی درخصوص "مخالفت یا موافقت با تحزب"، گفت : تعدد احزاب در قانون اساسی آمده و همه موظفیم در راه تعمیق و تحکیم تحزب تلاش نماییم.

وی با بیان اینکه "قوی‌ترین بخش حزب جمهوری جوانان بودند"، اضافه کرد :
مسوولان عالی رتبه نظام آنقدر به جوانان بها می‌دادند که در شورای عالی انقلاب فرهنگی دو جوان حضور موثر داشتند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با تبریک اعیاد شعبانیه و یادآوری تاکیدات اسلام بر توجه به جوانان، گفت : جوان در هر جامعه‌ای نقش اساسی دارد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی توجه به جوانان را در انقلاب اسلامی برخاسته از اعتقادات اسلامی دانست و با اشاره به صدور حکم فرماندهی اسامه در زمان پیامبراکرم(ص)، گفت : جوانان ایران اسلامی در آزمون‌های مختلف ثابت کرده‌اند که استعدادهای بسیار بالایی دارند.

در ابتدای این دیدار، مسئولان شاخه جوانان احزاب اعتماد ملی، مشارکت، موتلفه، اعتدال و توسعه و خانه کشاورز به بیان دیدگاه‌های خویش در خصوص مسائل مختلف پرداختند.

کد خبر 29550

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز