همشهری آنلاین: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که تظاهرات علیه جنایات آل سعود و محکومیت کشتار مردم بی گناه یمن این هفته پس از نماز جمعه در شش استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ در این اطلاعیه آمده است: در ادامه موج محکومیت‌های پی در پی داخلی علیه اقدامات شنیع و حملات وحشیانه آل سعود به کشور و مردم مظلوم و بی پناه یمن این هفته پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه در مراکز استان های کرمان، هرمزگان، قزوین، مازندران، مرکزی و شهرستان‌های استان اصفهان تظاهرات علیه این جنایات و محکوم کردن اینگونه اقدامات برگزار می‌شود.

در بخشی از این اطلاعیه آورده شده است: مردم خداجو و شجاع به ویژه نمازگزاران جمعه نیز همچون گذشته و با تبعیت از آموزه های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همواره از مظلومین و انقلابیون ضد صهیونیستی حمایت می‌کنند.

در ادامه اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید شده است که مردم مسلمان ایران پس از اقامه نماز جمعه این هفته فریاد عدالت و آزادی از سکوت معنادار سازمان های بین المللی و کشورهای مدعی حقوق بشر در مقابل این تجاوز آشکار را سر خواهد داد.

این شورا از عموم مردم این استان‌ها دعوت کرده است تا در این تظاهرات با حضور پرشور و گسترده ضمن محکومیت حملات رژیم آل سعود از مردم بی پناه یمن حمایت کنند.

کد خبر 291693

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha