همشهری‌آنلاین: نیکلاس مادورو،رئیس جمهور ونزوئلا آژانس های آمریکایی مستقر در کشورش را به تلاش برای توطئه علیه کاراکاس متهم کرد.

maduro

به گزارش واحد مركزي خبر به نقل از خبرگزاری شین هوا از کاراکاس، نیکلاس مادورو ،رئيس‌جمهور ونزوئلا در اظهارات روز گذشته خود با اشاره به آنچه او تلاش برخی از نهادهای آمریکایی در ونزوئلا براي توطئه و سرنگونی دولت این کشور نامید، خطاب به باراک اوباما ،رئیس‌جمهور آمریکا گفت:«آیا رئیس‌جمهور آمریکا از نقشه های این‌گونه آژانس‌های آمریکایی برای ترویج خشونت و کودتا در ونزوئلا مطلع است؟ »

او با هشدار درباره ادامه این‌گونه فعالیت های ضد امنیتی ازسوی آمریکا در کاراکاس افزود: ادامه حملات و اقدامات ضدامنیتی از سوی واشنگتن و دیپلمات‌های آمریکایی در ونزوئلا روابط دو کشور را شدیدا مختل خواهد کرد.

مادورو خاطر نشان کرد: دیپلمات‌های آمریکایی در ونزوئلا با تحریک مقام‌هاي نظامی و تطمیع رهبران سیاسی، رهبران افکار عمومی و کارفرمایان از آنان می‌خواهند علیه این کشورخیانت و کودتا کنند.

رئیس‌جمهور ونزوئلا از اقدام رهبران کشورهای آمریکای لاتین و سواحل کارائیب در محکوم کردن تحریم‌های آمریکا علیه کاراکاس در نشست جامعه آمریکای لاتین و سواحل کارائیب که در کاستاریکا برگزار شد قدردانی کرد.

کد خبر 285845

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha