همشهری آنلاین: کمیته‌های مقاومت در فلسطین اشغالی با صدور بیانیه‌ای، «حمله شجاعانه و قهرمانانه» روز چهارشنبه یک تن از «مجاهدین فلسطینی» به صهیونیست‌ها را تبریک گفت و تاکید کرد که صهیونیست‌ها در هیچ مکانی امنیت نخواهند داشت و باید خاک فلسطین را ترک کنند.

حمله جوان فلسطینی به صهیونیست ها

به گزارش ایرنا، در بیانیه کمیته های مقاومت فلسطینی آمده است: این عملیات قهرمانانه عکس العملی طبیعی به جنایت های مستمر رژیم صهیونیستی علیه ملت ، سرزمین و مقدسات فلسطین بود.

رژیم صهیونیستی در تازه ترین جنایت خود، دو فلسطینی با نام های « سامی الجعار» و « سامی زیادنه» را در شهر رهط اشغال شده در نقب به شهادت رساند.

براساس این گزارش صبح روز چهارشنبه یک جوان 23 ساله فلسطینی از اهالی طولکرم درشمال کرانه باختری با استفاده از چاقو به شهرک نشینان صهیونیست در یک اتوبوس متعلق به شرکت «دان» در منطقه تل الربیع تل آویو حمله کرد.

دراین حمله 16 تن از صهیونیست ها از جمله دو نظامی صهیونیست زخمی شدند که وضعیت جسمی 6 تن از آنها وخیم گزارش شده است.

پلیس صهیونیستی در نهایت با شلیک مستقیم به پاهای این جوان فلسطینی او را دستگیر کرد.

«کمیته های مقاومت» در ادامه این بیانیه با تاکید به اینکه «عملیات مقاومت متوقف نخواهد شد و انتفاضه و خیزش مردمی فلسطین تا بازپس گرفتن تمامی حقوق غصب شده ادامه خواهد یافت »، آمده است:کسانی که گمان می کنند ملت ما در مقابل ظلم کوتاه خواهد آمد و دست روی دست خواهد گذاشت در توهم به سر می برند، عملیات جهادی با قدرت ادامه خواهد یافت و قلب رژیم صهیونیستی را هدف خواهد گرفت.

دراین بیانیه تاکید شده است:جوان قهرمانی که با کمترین امکانات این عملیات را انجام داد فرزند فلسطین است و ثابت کرد صهیونیست ها درهیچ نقطه ای از خاک سرزمین ما در امنیت نخواهند ماند و باید هر چه سریعتر فلسطین را ترک کنند.

«کمیته های مردمی» فلسطینی همچنین با دعوت به انتفاضه گسترده در مناطق اشغالی 1948، همراهی و کمک به اهالی فلسطین در رویارویی با دشمن اشغالگر صهیونیستی در منطقه نقب را خواستار شد.

در بیانیه کمیته های مردمی تاکید شده است: سرنوشت ملت فلسطین در جای جای سرزمین فلسطین اشغالی از رفح در جنوب تا ناقوره در شمال مشترک و یکی است .

کد خبر 284987

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha