دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: آویگدور لیبرمن ،وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی و رئیس حزب ییسرائیل بیتنیو Yisrael Beiteinu روز یکشنبه از اعراب اسرائیل به شدت انتقاد و تهدید کرد آنها را با تبر گردن خواهد زد.

به گزارش واحد مركزي خبر ، آويگدور ليبرمن ، وزير خارجه رژيم صهيونيستي در تجمع انتخاباتی در شهر هرزلیه واقع در غرب فلسطین اشغالی اعلام کرد:« آنهایی که با ما هستند شایسته همه چیز هستند اما آنهایی که علیه ما هستند باید سرشان را با تبر قطع کرد.»

او در همین حال افزود :هیچ دلیلی وجود ندارد شهر ام الفهم در شمال فلسطین اشغالی همچنان بخشی از خاک ما باشد.

رژيم صهيونيستي در سال 1949 و در بحبوحه توافق نامه آتش‌بس بین اسرائیل و اردن کنترل این شهر را در دست گرفت. ام الفهم از نظر جمعیت سومین شهر پرجمیعت در فلسطین اشغالی محسوب می‌شود .

لیبرمن در تجمع روز یکشنبه اعلام کرد: آنهایی که پرچم سیاه را در روز نکبت - روز ایجاد اسرائیل - بر افراشته‌اند شایسته ماندن در خاک ما نیستند.

او افزود:« دلم می‌خواهد آنها - آنهایی که پرچم سیاه برافراشته‌اند - را به محمود عباس هدیه کنم .»

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد :اسرائیل باید فرصت وجود دیدگاه مشابه میان اسرائیل و کشورهای عربی را غنیمت بشمرد.

او از اظهار نظر در این باره خودداری کرد که این دیدگاه های مشترک شامل چه مواردی می‌شوند.

ليبرمن گفت: راه حلی دوجانبه برای درگیری‌های اسرائیلی ها و فلسطینیان وجود ندارد . او خواستار یافتن راه‌حلی منطقه‌ای با حضور کشورهای عربی و اعراب اسرائیلی شد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی از بیت المقدس، لیبرمن افزود:« فلسطینیان می‌دانند در حال حاضر در جهان عرب درباره آنها چه مطالبی گفته می‌شود.»

او همچنین گفت :برخی از کشورهای عربی بر این باورند که تهدید واقعی از سوی جنبش حماس و گروه شبه نظامی داعش نشأت می گیرد و نه اسرائیل.

کد خبر 289417

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha