همشهری آنلاین: شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت اسلامی الوفاق بحرین در پیامی از زندان اعلام کرد که به مبارزه خود علیه رژیم آل خلیفه ادامه می‌دهد.

شیخ علی سلمان: مبارزه علیه رژیم آل خلیفه ادامه دارد

به گزارش ايرنا به نقل از پایگاه اینترنتی العهد، شیخ حسین الدیهی معاون دبیرکل الوفاق در تماس تلفنی با خانواده شیخ علی سلمان محتوای پیام جدید دبیرکل الوفاق را فاش کرد.

الدیهی تاکید کرد : شیخ علی سلمان به درستی عملکرد و رویکردی که در پیش گرفته کاملا اطمینان دارد و یقین دارد که چاره ای جز در پیش گرفتن چنین رویکردی وجود ندارد.

وی گفت : دبیرکل الوفاق تاکید دارد که نباید در برابر واقعیت اشتباه و عقب مانده موجود ساکت باقی ماند و چارچوب مبارزه می بایست مسالمت آمیز باقی بماند. مهم آن است که من دارم به وظیفه خود عمل می کنم و باعث جلب رضایت الهی و وجدان و انسانیتم شده است و این رویکرد به سود کشور بحرین است .

به گفته الدیهی، دبیرکل الوفاق ادامه داد : من در زندان هستم و شما خواستار آزادی من هستید . من امیدوارم شما هیچیک از زندانیان سیاسی را فراموش نکنید و خواستار آزادی همه آنها باشید.

شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق، بزرگترین حزب مخالف رژیم آل خلیفه هفتم دی توسط نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه بازداشت شد. دستگیری وی با واکنش های گسترده داخلی و بین المللی از جمله تظاهرات داخلی و واکنش علمای این کشور همراه بوده است.

کد خبر 284585

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha