همشهری آنلاین: جمعی از روحانیون بحرینی در اعتراض به بازداشت دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین با برگزاری تحصنی، آزادی هرچه سریعتر وی را خواستار شدند.

تحصن روحانیون بحرینی در اعتراض به بازداشت علی سلمان

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی مرأه البحرین، روحانیون بحرینی با برگزاری تجمعی اعتراض‌آمیز نسبت به بازداشت شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین خواهان آزادسازی فوری و بدون شرط وی شدند.

روحانیون در جریان این اقدام معترضانه تاکید کردند که بازداشت علی سلمان بیانگر حاکمیت استبداد بر نظام حاکم و رسوخ آن در سیاست‌های دولت است.

علمای بحرینی، به رژیم آل خلیفه نسبت به پیامدهای ناگوار بازداشت شیخ سلمان هشدار دادند و اجتناب از اقدامات ظالمانه‌ این چنینی و آزادی علی سلمان را خواستار شدند.

  • تظاهرات اعتراضی مردم بحرین پس از ادای نماز جمعه

مردم بحرین پس از نماز جمعه امروز بار دیگر درخواست روحانیون برای برگزاری تجمع اعتراضی را پاسخ گفتند و در مناطق مختلف منامه دست به تظاهرات زدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه مراه البحرین، نماز جمعه این هفته در منامه همراه با احساسات ضددولتی شدیدی بود و نمازگزاران پس از ادای نماز جمعه در اعتراض به بازداشت شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق دست به تظاهرات زدند.

مردم بحرین در دیگر مناطق این کشور نیز دست به تظاهرات زدند و مناطق شیعه‌نشین در اطراف پایتخت نیز پس از برگزاری نماز جمعه شاهد تظاهرات گسترده بود.

کد خبر 283556

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha