دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۸:۴۲
۰ نفر

گروه حوادث: پلیس با تعیین جایزه یک میلیون تومانی برای دستگیری 2 قاتل فراری از مردم برای دستگیری متهمان کمک خواست

نخستین متهم به قتل یک قاچاقچی ذغال است که پس از مشاجره لفظی با سه جنگلبان در کرمانشاه آنها را به گلوله بسته و پا به فرار گذاشته است.

براساس گزارش پلیس، این مرد 45 ساله 5 سال پیش زمانی که قصد داشت در منطقه عثمان وند با راه انداختن کوره و سوزاندن تنه درختان ذغال تهیه کند مورد ظن 3 جنگلبان قرار گرفت و وقتی دید آنها مانع فعالیت مجرمانه وی هستند، با عصبانیت محل را ترک کرد و به خانه رفت.

دقایقی بعد او در حالی که یک قبضه سلاح کلاشینکف در دست داشت به جنگل بازگشت و هر 3 مرد جنگلبان را به گلوله بسته و پا به فرار گذاشت.

در پی تیراندازی مرگبار 2 تن از جنگلبانان در دم کشته شدند و نفر سوم  در حالی که به شدت مجروح شده بود پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

به دنبال این حادثه ماموران پلیس وارد عمل شدند و پس از شناسایی محل زندگی قاچاقچی ذغال، خانه او را به محاصره درآوردند اما این مرد به همراه خانواده خود گریخته و محلی نامعلوم رفته بود.

در حالی که تلاش برای دستگیری این قاتل فراری ادامه دارد پلیس از کسانی که از مخفیگاه او خبر دارند خواسته است ماجرا را  به اداره پلیس آگاهی کرمانشاه‌اطلاع داده و جایزه یک میلیون تومانی را از آن خود کنند.

این گزارش حاکی است دومین متهم که برای معرفی مخفیگاه او نیز جایزه یک میلیون تومانی تعیین شده است غلامرضا- ن نام دارد.

این مرد به دنبال درگیری با فردی به نام احمد در شهرستان مبارکه اصفهان وی را به قتل رسانده و پا به فرار گذاشته است.

در حالی که رییس شعبه اول دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان «مبارکه» اصفهان دستور چاپ عکس متهم در روزنامه‌ها را صادر کرده است، پلیس از مردم خواسته در صورت مشاهده این مرد با اداره آگاهی اصفهان تماس گرفته و با معرفی مخفیگاه  وی جایزه‌ای ویژه دریافت کنند.

تحت تعقیب

کد خبر 28370

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز