مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۸:۰۰
۰ نفر

گروه شهری: مدیرعامل شرکت یادمان‌سازه با اشاره به تدوین سند بهره‌برداری از برج میلاد گفت: عملیات بهره‌برداری از برج میلاد همزمان با تکمیل مراحل ساخت این برج در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی شرکت یادمان سازه، سیدرضا میرصادقی با اعلام این خبر افزود: کار بهره‌برداری از برج میلاد فرایندی زمان‌بر است و بنابراین تصمیم گرفته شد تا مراحل پایانی ساخت و بهره‌برداری از این طرح  در یک دوره 6 ماهه انجام شود.وی به همکاری مشاوران خارجی اشاره کرد و اظهار داشت: سعی شده است تا از گروه‌های بین‌المللی به صورت مشاور بهره‌برداری که در برج‌های مخابراتی مشهور جهان مشارکت داشتند، برای همکاری دعوت کنیم.

میرصادقی گفت: همچنین با آموزش گروه‌های کارشناسی با استفاده از تجارب افرادی که در برج‌هایی که به لحاظ ساخت و استفاده با برج میلاد شباهت دارند نیز توانستیم زمینه‌ای دیگر برای بهره‌‌برداری بهتر از برج میلاد را فراهم آوریم.

مدیرعامل شرکت یادمان‌سازه از تشکیل تیم مدیریت بهره‌برداری به منظور کیفیت‌بخشی به عملیات بهره‌برداری از برج میلاد خبر داد و گفت: علاوه بر حضور مشاوران خارجی و صاحب‌نام، تیم بهره‌برداری از برج میلاد مجموعه‌ای از افراد و گروه‌ها هستند که به منظور بهره‌برداری بهتر و استفاده از تمامی تجارب تشکیل شده‌ا ند.

میرصادقی زمان تکمیل مراحل ساخت و بهره‌برداری از برج میلاد را همزمان با دهه فجر اعلام کرد و گفت: با پایان ساخت و آغاز بهره‌برداری از برج میلاد عملیات ساخت مرحله دوم مجموعه آغاز خواهد شد.

کد خبر 28363

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز