مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۸۵ - ۱۷:۲۷
۰ نفر

با حضور شهردار تهران، تفاهم نامه تکمیل پروژه برج میلاد بین سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران و بنیاد البخازی کشور مالزی به امضا رسید.

به گزارش سما در نشستی که در دفتر شهردار تهران برگزار شد، دکتر قالیباف برسرعت انجام پروژه در زمان تعیین شده تأکید کرد و گفت: این تفاهمنامه بین تهران و مالزی می‌تواند برای تهران و شرکت‌های تابعه فرصتی باشد تا دیگر فعالیت‌ها نیز به سرعت آغاز شود.

در این جلسه علاوه بر قالیباف، تان سری سید مختار شاه (رئیس بنیاد البخازی )، داتا سید مون شه افزر الدین(سفیر کشور مالزی)، جمعی از مدیران شهرداری تهران و تنی چند از مدیران شرکت‌های تابعه بنیاد البخازی حضور داشتند.

رئیس بنیاد البخازی نیز با تشکر و قدردانی از شهردار تهران برای برگزاری این جلسه گفت: هدف از حضور من در ایران کسب فرصت مشارکت با سازمان‌های مختلف در این کشور است.

وی افزود: امیدوارم این پروژه به صورت عادلانه و موفقیت آمیز پیش برود زیرا این اولین مشارکت ما با تهران خواهد بود و از همین جا نیز آمادگی شرکت برای پروژه‌های دیگر را اعلام می‌کنم.

وی درباره تأکید شهردار تهران مبنی بر زمان و سرعت انجام پروژه گفت:  بارها به شرکت‌های تابعه متذکر شده‌ام که چارچوب زمانی اعلام شده از سوی شهرداری تهران را رعایت کنند.

مهندس دنیا مالی- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران- هم این جلسه را مفید ارزیابی کرد و گفت: مذاکرات زیادی در این خصوص با مالزیایی‌ها داشته‌ایم و بعد از برگزاری جلسات به این نتیجه رسیدیم که در انجام این پروژه می‌توانیم با مالزی همکاری داشته باشیم.

وی افزود: پیش بینی ما برای فاز اول و اتمام مطالعات کارشناسی پروژه، یک زمان یک ماهه است که می‌توانیم این فرصت را بیشتر کنیم اما کارها باید به گونه ای انجام شود که از ابتدای سال آینده کار اجرایی پروژه آغاز شود.

کد خبر 12850

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز