مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۷:۴۸
۰ نفر

گروه شهری: با پایان ساخت کلیه بخش‌های برج تا پایان دی ماه امسال، برج میلاد در دهه فجر امسال به طور رسمی افتتاح می‌شود.

مدیر عامل شرکت یادمان سازه با اعلام این خبر افزود: بر اساس روز شمار نصب شده در برج میلاد، می‌بایست عملیات عمرانی برج میلاد در اول مهرماه به پایان می‌رسید اما این اتفاق به اول دی ماه موکول شد.

سید رضا میرصادقی با اعلام اینکه بزرگترین مانع برای ساخت به موقع برج تهیه وسایل و ابزار مورد نیاز آن از خارج بود، گفت: یکی از این موانع، مشابهت آلومینیوم‌های حاشیه‌ای نمای شیشه‌ای برج با تجهیزات ساخت موشک‌های پیشرفته جنگی بود که در تهیه آن با مشکلات فراوانی روبرو شدیم. این مشکل بالاخره با حمایت شهرداری تهران به پایان رسید و اولین محموله نمای شیشه‌ای در 18 خرداد وارد کشور شد.

وی با اعلام آمادگی برای نصب نمای شیشه‌ای برج میلاد گفت: نمای شیشه‌ای برج میلاد از اواسط مرداد ماه نصب می‌شود و شهروندان می‌توانند تصویر کامل تری از برج را ببینند.

سید رضا میر صادقی با بیان این که کاربری اصلی برج میلاد مخابراتی تلویزیونی است، اظهار داشت: این برج برای جلب گردشگران دارای امکانات رفاهی و گردشگری مناسبی است و مجموعه‌ای تجاری با امکانات بالا در ساختمان لابی، طبقات سکوی دید به همراه تریا و گالری هنری و همچنین سکوی دید سرباز با امکان تماشای شهر از روی تراس در فضای باز، گنبد آسمان به عنوان فضایی برای موزه نجوم و دیگر امکانات رصد آماتوری در این طبقه از جمله امکانات جنبی این برج محسوب می‌شود.
مدیر عامل شرکت یادمان سازه در ادامه افزود: با توجه به ظرفیت بالای برج برای جلب گردشگر پیش بینی می‌شود که برج روزانه مورد بازدید 6 هزارنفر باشد. البته برج روزانه توان خدمات رسانی به 9 هزار نفر را دارد، اما براساس ساعات و فصول مختلف می‌توان انتظار داشت که روزانه 6 هزار نفر از برج میلاد و خدمات آن استفاده کنند.

کد خبر 24665

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز