عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از مجموعه برج میلاد با ابراز خرسندی از پیشرفت چشمگیر این طرح گفت: فعالیت 2سال اخیر در برج میلاد با 8سال گذشته آن برابری می‌کند.

به گزارش خبرنگار ما، مرتضی طلایی در بازدیدی 4ساعته از برج میلاد، پیشرفت طرح برج میلاد را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: این پیشرفت نشان می‌دهد برنامه منسجم و دقیق در دستور کار شرکت یادمان سازه قرار دارد.

طلایی با بیان این که برج میلاد یک نماد نوین برای شهر تهران بوده که توانایی دارد جایگزین همه نمادهای ملی شود و باید در طراحی پایانی برج به گونه‌ای عمل شود که نماد فرهنگی و اسلامی کشور ما را به‌طور کامل نمایش دهد و پایگاهی برای برگزاری برنامه‌ها و سمینارهای داخلی و بین‌المللی باشد، تصریح کرد: در زمان برگزاری اجلاس سران کشورهای اسلامی شاهد بودیم که محل برگزاری اجلاس یک دغدغه بزرگ برای مسئولان برگزار کننده بود و امروز خوشبختانه با طراحی و اجرای برج میلاد که در کنار آن یک مرکز همایش‌های بزرگ دارد، دیگر دغدغه‌ای برای این مشکل در کشور وجود نخواهد داشت.

وی به کمک‌های شورای شهر برای تکمیل این طرح اشاره کرد و گفت: اولین کار شورای شهر برای تکمیل این طرح، تأمین منابع مالی است که در سال گذشته کل بودجه طرح تأمین شده است.

کد خبر 37362

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز