مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۷ آبان ۱۳۸۶ - ۰۷:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: عملیات نصب نمای شیشه‌ای برج میلاد اواخر آبان آغاز خواهد شد؛ این خبر را قائم مقام معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد.

به گزارش سما مهندس ناصر گودرزوند با بیان اینکه عملیات نصب شیشه‌ها در کریدور آسانسورهای برج میلاد آغاز خواهد شد، افزود: عملیات نصب شیشه‌ها به تدریج از پایین به سمت بالا و راس برج خواهد بود که از دو هفته آینده [اواخر آبان] آغاز می‌شود.

گودرزوند با اعلام این خبر همچنین در مورد تکمیل بخش‌هایی از برج میلاد گفت: فاز یک پروژه برج میلاد شامل مرکز همایش‌ها، برج و ساختمان پای برج که فضاهای فرهنگی، موزه، راه‌های دسترسی، پارکینگ‌ها ، تاسیسات زیر بنایی و سایر امکانات بهمن ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

میلاد زیبا و تهران آرام
وی در خصوص مشکلات پیش آمده که موجب تاخیر در نصب نمای شیشه ای برج میلاد شده است، گفت: بحث تحریم ها موجب بروز مشکلاتی در عملیات اجرایی برج شد که بحث نمای شیشه ای نیز از این قاعده مستثنی نبود بطوریکه شرکت اول طرف قرارداد که یک شرکت آلمانی بود به تعهدات خود عمل نکرد و ما مجبور به جایگزینی شرکت دوم شدیم.

 همچنین مشکلات و موانعی در زمینه ورود شیشه وجود داشت که مجبور شدیم در خارج از کشور مبداء تولید کننده و در ترکیه انجام شود که پس از آماده شدن به داخل کشور حمل شد.

مهندس گودرزوند با تاکید بر اینکه فاز اول پروژه برج میلاد قطعا در بهمن ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید، افزود: فاز یک پروژه برج میلاد شامل مجموعه مرکز همایش ها، برج و ساختمان پای برج که فضاهای فرهنگی، موزه و سایر امکانات، راههای دسترسی، پارکینگ‌ها و تاسیسات زیر بنایی است که امیدواریم در بهمن ماه شاهد افتتاح آن باشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به تاکید شهردار تهران در خصوص اطلاع رسانی و شفاف سازی در اجرای پروژه های عمرانی شهر تهران، حرکت روز شمار برج میلاد به صورت منفی ادامه دارد که البته دلیل این تاخیر نیز پیش از این با جزئیات از سوی شهردار تهران به اطلاع شهروندان تهرانی رسیده است اما قطعا در بهمن ماه شاهد بهره برداری از فاز اول پروژه برج میلاد خواهیم بود.

کد خبر 35222

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز