سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۶:۴۱
۰ نفر

گروه حوادث: نوجوان 15ساله مدعی است برای آنکه از غرولندهای همسرش فرار کند، به یک جنایت خونین اعتراف کرده‌است.

هفته گذشته نوجوان 15 ساله‌ای به نام کاظم به اداره آگاهی رفت و مدعی شد که یک جنایت خونین را مرتکب شده و قصد دارد خود  را تسلیم کند.

پسر نوجوان لحظاتی بعد در مقابل کارآگاهان جنایی نشسته بود تا راز جنایت مرگبار را فاش کند، او در حالی که در تمام مدت بازجویی سر خود را پایین انداخته و به زمین نگاه می کرد با خونسردی عجیبی ماجرای قتل یک مرد افغانی را در منطقه شمال غرب تهران تعریف کرد و توضیح داد چگونه کارگر افغانی را با ضربات چاقو سلاخی کرده است.

وی به کارآگاهان گفت:« از هنگام جنایت یک لحظه کابوس این جنایت رهایم نکرده است، هر شب خواب خون و لحظه جنایت را می بینم ، حالا آمده‌ام خودم را تسلیم کنم تا از شر این عذاب وجدان راحت شوم».

با گزارش این جنایت به  حسین اصغرزاده - بازپرس  دوم  دادسرای جنایی پایتخت – وی که متوجه ضدو  نقیض‌‌گویی عجیبی در ادعاهای نوجوان شده و به ماجرا مشکوک شده بود دستور تحقیقات دقیقی بر روی ادعاهای مرد جوان را  صادر کرد.

در نخستین بررسی ها، لیستی از تمامی پرونده‌های قتل و ناپدید شدن مشکوک افراد در زمانی که مرد جوان  ادعا می کرد تهیه شد اما هیچ مورد مشابهی با اعترافات این نوجوان به دست نیامد، به این ترتیب کارآگاهان که با بن بست تحقیقی مواجه شده بودند، این بار به بازجویی های فنی و روانشناسانه از این نوجوان دست زدند.

اما وقتی این نوجوان با بازجویی های پلیسی مواجه شد ناگهان اعتراف کرد که  اظهارات وی یک دروغ ساده بوده است و او دست به هیچ جنایتی نزده است و تنها با انگیزه‌ای بچگانه به  این قتل اعتراف کرده است.

اعتراف به قتل به خاطر همسر

بازپرس حسین اصغرزاده با اعلام این خبر افزود: این نوجوان مدعی است به خاطر فرار از غرولندهای همسرش به این قتل اعتراف کرده است.

وی در بازجویی‌ها گفت: چند روز قبل با همسرم در شهرستان محل زندگی‌مان بر سر نحوه برگزاری مراسم عروسی‌مان دعوایم شد و من که به شدت از همه چیز خسته شده بودم به تهران فرار کردم.

در ابتدا تصمیم داشتم تا خودکشی کنم ولی بعد تصمیم گرفتم با اعتراف به قتل و محکوم شدن به اعدام معروف شوم!

بازپرس جنایی درادامه افزود: ادعاهای ضد ونقیض متهم در حالی صورت می گیرد که این احتمال هم وجود دارد که وی در جریان یک درگیری فردی را مجروح کرده باشد و تصور می‌‌کرده که وی جان باخته اما اکنون فهمیده که چنین قتلی به پلیس گزارش نشده است و برای همین اعترافات خود را پس گرفته است.

کد خبر 27899

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز