همشهری آنلاین: منابع عراقی از هلاکت ده‌ها تروریست در الانبار، اسکان اجباری ساکنان فلوجه در مساجد و استفاده از آنها به عنوان سپر انسانی و همکاری فدائیان صدام با تکفیری‌ها و دفع حمله به منطقه الجلام در سامراء خبر دادند.

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه المسله، منابع عراقی اعلام کردند: دستگاه اطلاعات نظامی عراق با کمک نیروی هوایی این کشور یورش تروریست‌های داعش به پل ژاپنی را در الانبار دفع کردند و به 38 تروریست تفکیری را به هلاکت رساندند و یازده خودرو متعلق به آنها را منهدم کردند.

  • اسکان اجباری ساکنان فلوجه در مساجد

حسن الحلبوسی عضو شورای شیوخ عشایر ضد داعش گفت: تروریست‌های داعش 79 خانواده در فلوجه را مجبور به اسکان در مساجد کرده و از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند.

وی افزود: در عملیات نیروهای امنیتی شورای عشایر در داخل فلوجه مهندس طرح بستن سد حدیثه موسوم به وادی عفتان الدلیمی به هلاکت رسید.

  • همکاری فدائیان صدام با داعش

یک منبع امنیتی در دیالی اعلام کرد: بر اثر شلیک خمپاره به مرکز تروریست‌های داعش در نزدیکی بیمارستان صحرایی این گروهک در اطراف روستای العالی در المقدادیه دیالی سه داعشی به هلاکت رسیدند.

این منبع افزود: در میان کشته‌شدگان یک افسر با درجه سروان از فدائیان صدام که سرکردگی یک هسته داعش را داشت، به چشم می‌خورد.

  • هلاکت 19 تروریست در حمله به منطقه الجلام سامراء

منابع عراقی از خنثی‌سازی حمله تروریست‌های داعش به منطقه الجلام در سامراء و هلاکت 19 تروریست و انهدام 5 خودرو متعلق به آنها خبر دادند.

  • تکفیری‌ها 4 عضو خود را گردن زدند

یک منبع امنیتی در استان کرکوک اعلام کرد: تروریست‌های داعش بعد از نماز جمعه ظهر امروز به وقت محلی چهار نفر از اعضای خود را به اتهام خیانت و همکاری با دولت عراق در منطقه الزاب در الحویجه در 55 کیلومتری جنوب غرب کرکوک در ملأعام با شمشیر گردن زد و اجساد آنها را مکان نامعلومی منتقل کردند.

  • عملیات موفق نیروی هوایی عراق علیه تروریست‌ها در صلاح‌الدین

وزارت دفاع عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروی هوایی عراق در حمله به مراکز تروریست‌های داعش در الضلوعیه و عزیز بلد در استان صلاح‌الدین 27 تروریست را به هلاکت رسید و سه خودرو متعلق به آنها را منهدم کرد.

کد خبر 274439

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha