همشهری آنلاین: منبع امنیتی عراقی با اشاره به محاصره گروهی از سربازان عراقی در استان الانبار توسط «داعش» و رو به اتمام بودن تسلیحات نظامی ۴۰۰ سرباز دیگر، نسبت به وقوع قتل‌عامی دیگر به دست این گروه تروریستی تکفیری هشدار داد.

حمله همزمان داعش و صهیونیستها به مرز لبنان

به گزارش فارس، یک منبع ویژه امنیتی عراقی در بغداد تاکید کرد که عناصر گروه تروریستی تکفیری داعش در منطقه «الملاحمه» در شمال منطقه «الحبانیه» واقع در استان «الانبار» اقدام به منهدم کردن خاکریزهایی کردند که گروهی از سربازان عراقی در این منطقه احداث کرده بودند و این سربازان را به محاصره خود درآوردند.

این منبع امنیتی با دادن هشدار نسبت به وقوع کشتار جمعی علیه این سربازان در محاصره از سوی داعش توضیح داد که این گروه دارای 9 زره پوش و 2 تانک و تجهیزات و تسلیحات ضد زره پوش است که هم اکنون در محاصره داعش قرار دارد که شروع به انهدام خاکریزهایی کرده که آنها را از این سربازان جدا می‌کند و در صورت عدم رسیدن کمک‌های هوایی به آنها باید در انتظار یک فاجعه بود.

منبع مذکور افزود: داعش اقدام به تخریب خاکریزهای قرار گرفته بین دو گروه کرده و این بیم وجود دارد که فاجعه اسبایکر بار دیگر در شمال الحبانیه تکرار شود، به ویژه آنکه تمام راه‌های ارتباطی به روی این سربازان قطع است.

از سوی دیگر این منبع امنیتی گفت که 400 سرباز از تیپ چتر بازان لشکر شش عراق نیز همچنان در نزدیکی پل «الیابانی» واقع در الرمادی واقع در استان الانبار در محاصره گروه تروریستی تکفیری داعش هستند.

وی افزود: این گروه از چتربازان 45 روز است که در محاصره داعش قرار دارند، اما از روز گذشته آب و غذای آنها به پایان رسیده و تجهیزات نظامی آنها رو به اتمام است و وضعیت آنها به مسئولان امر گزارش شده است.

کد خبر 274631

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha